|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
![]() Sendt: 06-Marts-2009 kl. 18:54 |
Jeg har fået tilsendt en ny router af Cybercity - en P2602-HW-D1A - fuldstændig magen til den gamle jeg har. Routeren er låst (krav fra arbejdsgiver) så jeg har ikke adgang til setup. Jeg har stærkt på fornemmelsen at den trådløse forbindelse er væsentlig dårligere. Jeg kan mærke det lidt ved den bærbare, og min Duet vil stort set ikke spille et nummer mere- der står "connection reset by host" efter ca. 20 sek (Duet har det jo i forvejen ikke så godt med denne router, men nu virker den stort set ikke!) Mit spørgsmål er om der findes et program/log som kan fortælle om kvaliteten på det trådløse, samt se om den reconnecter hele tiden. Jeg har en T61 med XP at teste med. Redigeret af kim.t - 06-Marts-2009 kl. 18:56 |
|
![]() |
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
Du kan hente Netstumbler eller inSSIDer til at tjekke kvaliteten af forbindelsen i realtime.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |