|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
zuffox ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Status: Offline Point: 30 |
![]() Sendt: 04-August-2009 kl. 02:14 |
Jeg er netop blevet begavet med et Samsung-TV som en overraskelsesindflytningsgave. Mærkelig og utaknemlig som jeg er, er jeg bare lidt tvivl om, om det nu er et ordentligt TV. Det er vel et velkendt syndrom hér på forummet, at man ikke er meget for at "spilde" penge på noget hi-fi, hvis der er noget tydeligt bedre på markedet.
TV'et er på 32 tommer, er hvidt og Full HD (I hørte rigtigt: 1080p på et sølle 32"-TV. ![]() Jeg har kæmpet en kamp for at identificere den nøjagtige model, og jeg tror, at der er tale om en LE 32 B540. Det er lidt svært at vide, for det er tilsyneladende umuligt at finde noget om det, medmindre man besøger diverse obskure hjemmesider. Selvfølgelig vil jeg gerne vide, om min familie har købt katten i sækken - da jeg jo trods alt umiddelbart skal til at bruge det fremover - men samtidig tyder meget på, at jeg ville kunne få et Panasonic til omkring samme pris; og dét på 42 tommer! Jeg er skam beskeden, men problemet er, at jeg kommer til at sidde adskillige meter fra det pågældende TV, og så begynder det virkelig at blive småt. Kan I hjælpe mig med at komme til bunds i undersøgelsen og se, hvad det er for et TV, vi har med at gøre, og om der eventuelt er nogle langt mere fordelagtige produkter? Noget, der øger min bekymring, er, at min familie altid køber deres produkter hos en forhandler, der er intet mindre end den største knaldhat og bondefanger, jeg kender; jeg har tidligere fået en masse bras fra ham, der er gået i stykker, og jeg har endda også fået en computer fra ham, der var brugt, eftersom der lå netværksinfo på computeren, da jeg fik den! Så jeg håber, I kan forstå min tøven. 32" og Full HD taget i betragtning skulle man jo tro, at forhandleren troede, at det var til en PC. Eller at jeg skulle sidde fem centimeter foran skærmen. Håber I kan hjælpe - tak. |
|
![]() |
|
doit ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
![]() |
Måske et billede ville hjælpe?!
![]() |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
en fin gave som jeg havde byttet med det samme til en 42x10. koster mellem 5000-6000 kr. Det vil med garanti give et bedre billede uden at have set den model. 32 tommer var noget man havde i de gode gamle crt tv dage. |
|
![]() |
|
zuffox ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Det er meget svært at opdrive et billede, og mit kamera er løbet tør for batteri, men der er et lille (meget lille!) ét hér: http://www.savebuckets.co.uk/images/thumbnails/getProductThu mbnail.php?product=14093112&width=90&height=90 Et hvidt Samsung med en rød streg under. Guderne må vide hvorfor. Redigeret af zuffox - 04-August-2009 kl. 15:28 |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Samsung laver , så vidt jeg ved kun få modeller i hvid, så det burde være til at finde ud af. Er der ingen info på kassen? Jeg ville checke Samsungs hjemmeside/ringe til Samsung. Men hvis du mener at det koster ca. 5k, så ville jeg ihvertfald returnere det og købe et 42X10Y i stedet |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
En hurtig søgning på hifipriser afslører kun ganske få hvide 32" Samsung: Men der findes sikkert andre... Redigeret af thor-thor - 04-August-2009 kl. 15:37 |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Flot gave - men ja uanset hvad modellen er, så vil jeg også anbefale at bytte det til et Pana 42x10 hvis du kan
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Samme udseende som dem, ja. Jeg finder det bare lidt spøjst, at min specifikke model ikke figurerer nogen steder. |
|
![]() |
|
![]() |
Christ - jeg ringede lige til dem og spurgte om prisen på TV'et, og fa'me om de ikke satte den til 6999,-
Dog får min familie rabat, da de ofte kommer der, så der er nok 20%, der skal trækkes fra, men det er jo stadig en skandale. Er der nogen, der har nogen erfaringer med at "ombytte" gaver fra bekendte? Det er lidt svært at gøre dén slags på en ordentlig måde. |
|
![]() |
|
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
Be om kvitteringen og gå ned og byt det. Har du åbnet kassen? |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
de har vel en kvittingen. De kommer vel på besøg og ser du har fået et andet tv. en x10 er ikke hvid
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har ikke åbnet den. Butikken ligger i Fredericia, og jeg bor selv i Nordsjælland, indtil jeg flytter til Århus (og har ingen bil). Kvitteringen har jeg ikke lige, men den kan nok godt skaffes. Men det bliver familien selv, der skal tage den lange, seje tur ned til forhandleren og bytte den, hvilket føjer lidt mere spot til skaden. :) (De bor selv i Fredericia). |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |