recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FF på 3126
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFF på 3126

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brian E Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Februar-2006
Status: Offline
Point: 240
Direkte link til dette indlæg Emne: FF på 3126
    Sendt: 21-December-2009 kl. 11:16
Jeg optager jævntligt NFL-kampe om natten, som jeg så gerne vil se dagen efter. Der er masser af pauser i de kampe, og jeg vil derfor gerne benytte FF til at springe pauserne over. Jeg har dog et problem med dette.

Ofte når jeg trykker på FF vælger boksen i stedet at registrere det som et tryk på fx 3, og den skifter så kanal. Før den seneste opdatering, kunne jeg gå ind i oversigten over mine optagne programmer og vælge den samme optagelse og fortsætte fra det sted, jeg var kommet til. Det var irriterende, men dog til at leve med.

Efter opdateringen kan jeg nu kun starte forfra, og så er det blevet helt uudholdeligt. I dag har jeg måttet opgive at se en kamp, fordi jeg simpelthen ikke kunne få den til at spole hen til det sted, jeg var kommet til. Den skiftede bare kanal i stedet.

Er der andre, der har haft tilsvarende problemer?

/BE
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2009 kl. 11:21
Oprindeligt skrevet af Brian E Brian E skrev:

Jeg optager jævntligt NFL-kampe om natten, som jeg så gerne vil se dagen efter. Der er masser af pauser i de kampe, og jeg vil derfor gerne benytte FF til at springe pauserne over. Jeg har dog et problem med dette.

Ofte når jeg trykker på FF vælger boksen i stedet at registrere det som et tryk på fx 3, og den skifter så kanal. Før den seneste opdatering, kunne jeg gå ind i oversigten over mine optagne programmer og vælge den samme optagelse og fortsætte fra det sted, jeg var kommet til. Det var irriterende, men dog til at leve med.

Efter opdateringen kan jeg nu kun starte forfra, og så er det blevet helt uudholdeligt. I dag har jeg måttet opgive at se en kamp, fordi jeg simpelthen ikke kunne få den til at spole hen til det sted, jeg var kommet til. Den skiftede bare kanal i stedet.

Er der andre, der har haft tilsvarende problemer?

/BE
Du skal bruge >>l og den kan du i øveigt selv indstille til, hvor store spring, den skal ta'.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Brian E Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Februar-2006
Point: 240
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2009 kl. 13:49
Jeg bruger begge, og det er ganske rigtigt, at >>| springer. Her har jeg så til gengæld det problem, at den pludselig fryser billedet, hvorefter jeg må tage strømmen for at få boksen til at reagere igen. 
Men skal jeg forstå det sådan, at du har samme oplevelse med kanalskift ved tryk på FF?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu