recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FFDShow - MCE - Kryptering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFFDShow - MCE - Kryptering

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1764
Direkte link til dette indlæg Emne: FFDShow - MCE - Kryptering
    Sendt: 17-April-2009 kl. 20:24

Hej med jer.

Jeg ser BoxerTv igen mit MS-MCE og sad den anden aften og leget lidt med diverse codec opsætninger i i FFDShow, men har fået rørt ved et eller andet, da jeg ikke kan se mine betalnings kanaler mere :S

den del jeg har "hygget" mig i hedder "Vfw configurationer"

Nogen der kunne give mig et per i hvad jeg har fået pillet i :S

Mvh Benjamin Simonsen

Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2009 kl. 22:34
Oprindeligt skrevet af Benjamin7 Benjamin7 skrev:

Hej med jer.

Jeg ser BoxerTv igen mit MS-MCE og sad den anden aften og leget lidt med diverse codec opsætninger i i FFDShow, men har fået rørt ved et eller andet, da jeg ikke kan se mine betalnings kanaler mere :S

den del jeg har "hygget" mig i hedder "Vfw configurationer"

Nogen der kunne give mig et per i hvad jeg har fået pillet i :S

Mvh Benjamin Simonsen

FFdshow har ikke noget med LiveTV at gøre med mindre du har været ved at rode med registry...
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Point: 1764
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2009 kl. 09:52

Jamen jeg bliver nød til at afvikle Mpeg4 igennem :S lige hvilket del den tag sig af aner jeg ikke, men mine mpeg4 kanaler fra boxer kan jeg ikke se med mindre jeg har den instaleret.

En anden ting var også at jeg oplevede at mce blev meget mere rolig efter at have instillet den ordenlig, altså i config i ffdshow.

Uden at vide meget om det vil jeg mene man kan uhyggelig meget igennem det system :S

har også instaleret fiji + tvpack2008 og virker delvis, kan ikke rigtig finde ud af hvad den håndtere den skide fil, andet windows selv oplyser at det noget Audio/Vidio codec.

Har som sagt haft det hele til at virke, men var bare lidt træt af at det småhakkede, og tog mig så sammen til at kikke lidt i det i ffdshow, og her kan man bare virkelig meget. har sådan set kun pillet i de ting jeg var sikker på ikke have noget at gøre med selv video afviklingene. Eks hvad ens cpu understøtter af sse, sse2-3- mmx3d now... osv..

Bare de småting kan jeg tydelig se forskeld (Meget rolig maskinen, og mindre varmeudvikling)

Men har sku fået trykket på et eller andet som jeg ikke kan finde ud af da det ikke virker længere, har nemlig forsøgt at stille det hele tilbage til standart men intet virker længere :(

Redigeret af Benjamin7 - 19-April-2009 kl. 09:54
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu