|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() Sendt: 17-April-2009 kl. 20:24 |
Hej med jer. den del jeg har "hygget" mig i hedder "Vfw configurationer" Nogen der kunne give mig et per i hvad jeg har fået pillet i :S
Mvh Benjamin Simonsen |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
FFdshow har ikke noget med LiveTV at gøre med mindre du har været ved at rode med registry... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() |
Jamen jeg bliver nød til at afvikle Mpeg4 igennem :S lige hvilket del den tag sig af aner jeg ikke, men mine mpeg4 kanaler fra boxer kan jeg ikke se med mindre jeg har den instaleret. Uden at vide meget om det vil jeg mene man kan uhyggelig meget igennem det system :S har også instaleret fiji + tvpack2008 og virker delvis, kan ikke rigtig finde ud af hvad den håndtere den skide fil, andet windows selv oplyser at det noget Audio/Vidio codec. Har som sagt haft det hele til at virke, men var bare lidt træt af at det småhakkede, og tog mig så sammen til at kikke lidt i det i ffdshow, og her kan man bare virkelig meget. har sådan set kun pillet i de ting jeg var sikker på ikke have noget at gøre med selv video afviklingene. Eks hvad ens cpu understøtter af sse, sse2-3- mmx3d now... osv.. Men har sku fået trykket på et eller andet som jeg ikke kan finde ud af da det ikke virker længere, har nemlig forsøgt at stille det hele tilbage til standart men intet virker længere :(
Redigeret af Benjamin7 - 19-April-2009 kl. 09:54 |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |