|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Julbeck ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() Sendt: 22-April-2009 kl. 13:48 |
Hej Forum Jeg er løbet ind i et problem. Jeg er begyndt at rippe min datters børne film til xvid, med programmet "Handbrake". Mit mediacenter crasher hver gang jeg prøver at afspille en af de rippede film. Jeg har kraftig mistanke om at det er FFDshow der er årsagen. Jeg kan afspille xvid rippet på alle de andre computere i huset. Nogen der har lignende oplevelser ? /Michael |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Hvilket lydformat anvender du i dine Xvids? Du skal sørge for at indstille FFdshow audio decoder under codecs således at den håndterer lydformatet i filen korrekt. Dvs du skal sikre dig hvis du laver AC3 lyd at ffdshow så er indstillet til SP/DIF(Hvis dit lydkort er indstillet til digitalt) under codecs sektionen....Under output indstiller du til 16bit integer. Hvis dit lydkort kører analogt skal du indstille FFdshow til AC3>lib52, DTS> LibDTS. Indstil desuden til "connect to any filter" En applikation kan meget vel fejle fælt(Især MCE/WMP) hvis disse indstillinger ikke er sat rigtigt op. Jeg har lavet en længere udredning om FFdshows lyddel her |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |