|
Fiberboks |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BJEPSEN.COM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2011 Status: Offline Point: 128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Februar-2021 kl. 00:36 |
Hej alle
Er der en der kan fortælle hvad det er for et symbol der lyser grøn syntes ikke jeg kan finde noget på google Icotera Model: i5801-01 ![]() |
|
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19648 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det betyder at der er signal fra fiberen
Men da du ikke hat lys i globus, betyder det at du ikke får tildelt en ip adresse. Klaus
|
|
![]() |
|
BJEPSEN.COM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2011 Status: Offline Point: 128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for svar
så fik jeg det på plads lille bonus har fundet ud af at port 2 er aktiv og har 500/500 forbindelse men kun på 1 computer men vis jeg slukker den er der intet der virker og skal ind i indstillinger og sætte en ny forbindelse op hver gang jeg fat I Fibia i går efter at have ventet hele dagen 3-4 timer i tlf og nu sender de en router til mig og så må vi se om jeg kan lave noget netværk med her hjemme er godt nok træt af at man ikke kan få fat på dem uden at man skal vente hele dagen MVH Brian Jepsen |
|
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |