recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fibernet i Farum
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFibernet i Farum

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KHB Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Juli-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Fibernet i Farum
    Sendt: 21-Juli-2010 kl. 14:06

Jeg er så heldig at have købt et hus i Farum som jeg skal overtage her den 1.8 og har i den forbindelse været ved at undersøge mulighederne for tv i huset.

Yousee KabelTV (som jeg benytter i min nuværende bolig og er meget tilfreds med) kan desværre ikke levere signal så jeg tror derfor jeg står i valget mellem parabol og noget tv over Fibernet som efter signende skulle være i området.

Og her kommer så mit spørgsmål: er der nogen der ved om der er fibernet i Farum og i så fald hvem der ejer/administrerer det? Når jeg søger efter TV udbydere synes der ikke at komme nogen frem der leverer i Nordsjælland.

Står i den samme situation som mange andre kan jeg læse, nemlig at jeg gerne vil have et tilsvarende kanaludvalg (både tv3, 3+ mv, samt kanal 4, 5 og 6 og HD kanaler) som jeg har pt. så hvis nogle har gode råd tager jeg selvfølgelig gerne imod.
Til top
Steintz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-April-2009
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2010 kl. 14:12
Hvis der er fibernet i dit område, bliver det leveret af TDC (Det gamle DONG fibernet). Såfremt der er opsat en fiberboks, kan du sagtens aftage yousee tv igennem fibernettet.
Du kan dog så kun have dem som udbyder - dvs du kan ikke have dem som tv leverandør og en anden der leverer internettet (vis fiberen).
tjek evt. www.tdc.dk/fibernet
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu