|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MR.Kluk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() Sendt: 19-Januar-2009 kl. 18:40 |
Jeg har fået fibernet og vil gerne overfører tv / computer signal til min stue fra bryggers hvor boksen sidder. Boksen i stuen er en Motorola VIP 1910. Er dette muligt og hvad er den bedste løsning. Hjæææælp |
|
MVH
|
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Noget information om VIP1910:
- high definition afspilning - Ethernet port - ikke trådløs I teorien må det kunne gøres med to Wireless-N routere med DD-WRT firmware og routeren ved VIP1910 sat i bridge mode. Hvor godt trådløs overførsel af HD vil fungere i praksis ved jeg ikke. Forslag til router, som kan køre DD-WRT:ASUS WL-500W Routeren er omtalt af Patriarken i denne tråd. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |