|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ole Pihl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 228 |
![]() Sendt: 27-September-2009 kl. 15:24 |
Der er måske snart chance for billigere Tv og Internet , hvis de kan blive enige . http://www.computerworld.dk/art/53196?cid=10&a=cid&i =10&o=25&pos=26 Redigeret af Ole Pihl - 27-September-2009 kl. 15:25 |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
De er allerede væsentlig billigere end TDC på 25/25 forbindelser. ![]() |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
fljdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej
Håber det er rigtigt, men biligere bliver det næppe. Jeg er netop blevet varslet en 22% stigning på SEAS-NVE fibernet leje. F****** at jeg har brugt så mange penge på at indrette hjemmet til "fremtidens" løsning. Flemming Redigeret af fljdk - 04-Oktober-2009 kl. 22:36 |
|
![]() |
|
Stroyer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
![]() |
fljdk: Flemming...det er en stigning på 15 kr /md! Det er vel ikke lige just en katastrofe? Fiberleje - månedligt fibernetabonnement Mvh Redigeret af Stroyer - 04-Oktober-2009 kl. 22:52 |
|
![]() |
|
fljdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej
Det er de 22% jeg reagerer mod. Idag betaler jeg 90, og efter jeg har søgt lidt på nettet kan jeg se SEAS-NVE ikke behandler deres kunder ens. Nogle er helt nede på 75 kr. om måneden, men det er nok indtil de har tilmeldt sig. Gad vide hvad chefen ville sige til 22% lønstigning ![]() Flemming |
|
![]() |
|
Stroyer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
![]() |
om det er 22% eller 15 kr, kan vel være lige meget? Det lyder jo bare af meget fordi det er så små penge vi snakker om. /mvh |
|
![]() |
|
Ole Pihl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 228 |
![]() |
Så er der måske en chance for at de kommer med et godt tilbud |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |