|
Fibia tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-December-2020 kl. 14:19 |
Jeg har YouSee tv og bredbånd, derfor savner jeg Eurosport og kanal 5
I lejligheden kan jeg også få Fibia tv med de savnede kanaler. Har 3 fladskærme og skal så have 3 bokse. Spørgsmål: Kan man bruge fjernbetjeningerne som hidtil ? Kan man se tekst tv som hidtil ? |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5331 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() TV via fibernet er nemlig afhængig af hvor i landet man bor/hvilken udbyder der leverer i det pågældende område, pga forskellige infrastruktur løsninger. ![]() På min adresse ville jeg få en boks der leverer DVB-C signal til fordeling, så det virker på samme måde som kabel-TV.
Redigeret af JørgenT - 11-December-2020 kl. 16:25 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Fibia skriver Citat Vi kan ikke leverer kabel tv, så man skal have en tv-boks til hvert fjernsyn som har en pris på 39kr. (den første får du med i tv-pakkens pris). Citat slut
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5331 |
Ok, så er der nok ingen vej udenom boks ved hvert TV
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er på samme måde som You See Fiber, der skal også bruges en til hvert TV eller App på TV eller Medieplayer.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
hoejfed ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2017 Sted: hjemme Status: Offline Point: 71 |
apple tv 4 . på de 2 sidste tv'er. via waoo streaming, det kører fint og slipper for kabel.
streaming er inkluderet i abb.
|
|
![]() |
|
Jeg har ikke Apple og orker ikke stramning.
Kan det virkelig passe at en tv udbyder, har fået godkendt at man kan have et hav af energislugende tv bokse, der er noget der ikke passer. Fladskærmene er A, men når man tillægger boksene er det samlet B eller C |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der er de muligheder som er enten boks til hvert TV eller der bruges App til TVet eller der bruges en medieplayer med App installeret.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
j8544 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2016 Status: Offline Point: 172 |
Det er der vel ingen, der gør.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |