|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 16> |
Forfatter | |
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
jeg vil osse gerne være med ,-)
![]() |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
K32A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 237 |
![]() |
Jeg er også klar
![]() id: kres10 |
|
LG 37" LC55 | PS3 40GB
|
|
![]() |
|
Gizmodo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
Kunne også sagtens være interesseret, hvis der kommer noget 'rigtigt' op og stå. I så fald vælger jeg Juve
![]() |
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
For jer der er på listen og for nr. 12, send venligst jeres ID, samt hold ønske i en pb til mig
![]() Og mener i alle der har meldt jer til at der skal være frit valg af klubber? Listen ser foreløbig sådan ud, 11stk indtil videre, tror vi stopper ved 12 så det ikke bliver alt for uoverskueligt, så den næsten der skriver sig på er med ![]() Navn - ID - Hold matv88................(kewls)...................Chelsea andersbak...........(andersbak)...........Arsenal olfred...................(SundBis)...............Liverpool pade2204 - shaolin.................(Lalor)....................Real Madrid demuth - jahan...................(Jahan86)...............Valencia sidious.................(nzane4u)...............Roma henrik-t................()............................Man United k32a.....................(kres10) gizmodo...............(hanZen)................Juventus barfodcph.............(barfodcph)............Tottenham Redigeret af matv88 - 12-Marts-2008 kl. 14:11 |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
barfodcph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Jeg er frisk
|
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
Så er tilmeldingen slut for denne gang. 12 tilmeldte
![]() Jer der har tilmeldt jer, skriv en pb med id og hold så vi kan komme igang med at spille noget bold ![]() |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
![]() |
Til tilmeldte!!
Hvis ikke i har valgt hold og skrevet ID inden idag, kl 19.. Bliver i slettet så andre kan tilmelde sig.. Men skynd jeg og skriv jeres oplysninger så vi kan komme igang med en turnering ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
![]() |
God damn, jeg skal hjem og træne! Så er det nu jeg skal nævne jeg er en hamrende dårlig taber. |
|
![]() |
|
![]() |
haha
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Ligaen vil forresten blive oprettet idag, så vi kan komme igang med at spille noget fifa
![]() Der vil blive sendt en PB til de tilmeldte med liga navn og password, når denne er oprettet. Så kan i joine ligaen og starte med at spille. Vi vil løbende opdatere siden her hvor i kan følge stillingen, målscore etc.. Som i kan se er i 9 der har valgt klub med i tabellen, jer 3 der mangler vil blive sat ind når i har skrevet tilbage ![]() Hvis der er nogle spørgsmål, så skriv endelig. Vi kunne bruge tråden her til at aftale kampe med hinanden og diskutere hvordan det går i ligaen ![]() |
|
|
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
jeg få mit spil hjem imorgen, har lånt det ud til en ven
![]() hvornår går vi igang ...!! og spillers der test kampe inden sæson start Redigeret af henrik-t - 12-Marts-2008 kl. 16:56 |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Nope.. Lortet starter her nu, jeg begynder at sende koder etc rundt
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 16> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |