|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() Sendt: 03-November-2008 kl. 16:48 |
|
Her er ugens tilbud. Fifa 2009 For ca. 200 kr. http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/5501234/-/Product. html?P36=AJJQ6Y |
||
![]() |
||
cadiso ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Status: Offline Point: 47 |
![]() |
|
Venter stadig på at modtage GTA IV fra dem, som jeg bestilte, da dette var ugens tilbud for en del uger siden (£19.99). |
||
![]() |
||
Svangren ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
|
Man skal så lige være opmærksom på, at Play ligger på Jersey, hvilket er udenfor EU. Man kan altså risikere, at varen bliver snuppet i tolden, og der lige puttes moms+gebyrer på. Og så er det pludselig ikke så billigt mere! |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
![]() |
|
Det er på den anden side heller ikke dyrt kontra at købe det i DK - billigste pris på spilpriser ligenu er 417kr. Play.com: 20£ = 185kr eller 36kr billigere end DK. |
||
![]() |
||
Ostemad ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
|
tja, de folk der altid kommer med de gode tips til billige priser, er vist dem der aldrig selv handler!!
Det er ved at være længe siden at man udenfor uk kunne betale i pund. I euro bliver prisen 210, stadig billigt, men ikke "185 billigt" |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
![]() |
|
Måske hos play.com (mener aldrig jeg har handlet der) men det kan man altså sagtens med f.eks. Paypal. |
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|
Man kan betale med pund stort set alle steder undtagen lige play.com. Derfor jeg skrev ca 200 Kr. da det bliver lidt dyrere end hvis man kunne betale med pund, så ville det kun være 185 Kr. Men 200 Kr eller lidt over er stadig meget billigt.
|
||
![]() |
||
tvillumsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
|
Jeg har handlet på play.com 50+ gange og er aldrig blevet snuppet i
tolden... |
||
Pioneer 427XA
Pioneer DVR-545H-S Pioneer HTZ-7 Sonos PS3 Slim - Wii WD TV Live |
||
![]() |
||
clausdj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
|
Hvor lang tid tager det typisk? |
||
![]() |
||
tvillumsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
|
Nu kan jeg se at den er "Temporarily out of stock" men det plejer der
sjældent at være længe... Men normalt går der max 5 dage når det er på lager... |
||
Pioneer 427XA
||
![]() |
||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
|
øhh ikke muligt at betale i pund - hvor har du lige den viden fra. Det har da aldrig været et generelt problem for mig....jo enkelte steder kan finde på det, men da bestemt ikke generelt. da ikke længe siden jeg købte min onkyo 875 i uk og betalte med pund Nikolaj |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det han mener er at når du handler på play uden for UK betaler du i euro... |
||
Pioneer 427XA
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |