recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fifa 09 PS3 tunering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFifa 09 PS3 tunering

Besvar Besvar Side  <1234 13>
Forfatter
Besked
ainG Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 148
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2009 kl. 22:52
Jeg vil mene, at 8 er et minimum. Har også tænkt på modellen, som du foreslår, amorbavian, og tror det vil være den bedste til dette formål.
Til top
noreaga Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2009 kl. 01:03
Jeg vil gerne være med, men kan ikke garantere at jeg kan spille dagligt/ofte.

PSN: Kimhp
Hold: Inter
Til top
Lystrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Januar-2008
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2009 kl. 07:36

Jeg er også klar.. dog nok først om søndagen.

PSN: Kim-Lystrup
Hold: Manchester United

Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2009 kl. 10:17

Added 2 * Kim med hendholdsvis Inter & Manchester United.

Så mangler vi bare en mere så er vi oppe på 8.

Angående tunerings form, havde jeg tænkt på at operette den med FIFA 09.

Så kan man spille sine kampe når man har tid. Den regner jo selv ud med resultater, og hvem der har spillet mod hvem, målscore osv. Men ved ikke om den kan lave 2 puljer. Je kigger lige på det senere

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2009 kl. 11:12

Klondike, det lyder ogsaa ok. Tror dog ikke den kan lave to puljer, men det er helt fint. Saa skal du bare lave det saadan saa vi spillet 2 kampe mod hver modstander, og som sagt uden forlaenget og straffe, hvis det kan lade sig goere.

Jeg har en amerikansk "ven", som jeg har spillet FIFA med foer, som jeg taenkte paa at invitere til turneringen, men han er alt alt for god.

Jeg tror han taesker mig 5-1 uden at anstregne sig, men manden laver, bogstaveligt talt, ikke andet end at spille FIFA. Siden jeg tilfoejde ham mens FIFA 08 var nyt, har jeg ikke set ham vaere online og spille andet end FIFA. Saa der er ogsaa en grund til at han er pissegod.

BORING!
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2009 kl. 11:23

Hehe så man han være god. For du kørte mig da godt nok lidt ud af banen i går

Den første halvleg i første kamp gik nogenlunde lige. Men i anden halvleg var jeg på hælene. I straffespark var du derimod lidt heldig at vinde, det er jo altid sådan lidt 50 / 50.

I nummer 2 kamp havde jeg jo nærmest ikke en jordisk chance for at få fat i bolden. håber ikke i alle er så gode

Til top
Tech2010 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Oktober-2008
Point: 728
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2009 kl. 11:57

Damn.. Manchester United er taget. Det er det eneste hold, jeg kan finde ud af, at spille med.

Så må jeg jo bare springe over denne gang.

Til top
Jahan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2009 kl. 12:05
jeg er klar.
Klub valencia
Id jahan86
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2009 kl. 12:48

I straffespark var du derimod lidt heldig at vinde, det er jo altid sådan lidt 50 / 50.

Jeg hader straffespark, fordi det netop er saadan lidt 50/50. Kvaliteten paa maalmanden og spillerne har naturligvis lidt betydning. Men du ku jo bare lade vaere med at banke den paa overliggeren!

Den første halvleg i første kamp gik nogenlunde lige. I nummer 2 kamp havde jeg jo nærmest ikke en jordisk chance for at få fat i bolden.

Enig, men du har ikke set det bedste til mig. Jeg synes jeg var alt for ubeslutsom omkring dit straffesparksfelt og rodede for meget med bolden, hvilket du ikke tillod. Men du var ogsaa lidt defensiv, og holdt paa bolden i forsvaret, saa jeg mener du havde bolden en del af tiden. Maaske skal du komme lidt mere ud over stepperne, jeg ved det ikke. Det siger jeg bare saa jeg faar mere plads til mine angribere.

BTW, hvis i alle tilfoejer mig, behoever jeg ikke at goere noget er det ikke en god ide?

Anyway, jeg skal vist oeve mig lidt med Barca, har kun spillet med dem et par gange...

Er vi klar med en liga til i morgen, Klondike? Saa er der sidste tilmelding i aften?

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2009 kl. 12:50

Hehe så man han være god. For du kørte mig da godt nok lidt ud af banen i går

Men det er faktisk ogsaa sjovt, at spille mod saadan en pro. Fordi du forventer at tabe, saa du bliver ikke oprevet over det. Naar du holder ham paa 1-2 - 0 saa er du jo tilfreds. Desuden kan du bruge kampene til at oeve dit forsvar/kontraspil...

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2009 kl. 12:56

Skal lige hoere om jeg er dum, eller om spillet ikke gemmer ens indstillinger for holdet naar man spiller online?

Jeg skal skifte spillere og taktik mellem HVER kamp hvilket er MEGET belastende. Nogle tip?

EDIT: Hold kaeft hvor jeg spammer traaden.

Redigeret af amorbavian - 30-Januar-2009 kl. 12:57

BORING!
Til top
thokra Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-April-2007
Point: 205
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2009 kl. 13:16

Jeg har ikke fundet de vise sten til at gemme taktik uden at skulle ind og hente taktikken man har lavet..

Jeg glæder mig til at spille en kamp mod jer proffer... min statistik er 2 tabte til 1 sejr. Har dog kun spillet 3 kampe siden nytår pga. jeg blev far i starten af januar.

Til top

Besvar Besvar Side  <1234 13>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu