recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FIFA 10 online game problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFIFA 10 online game problem

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bjerrehuus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 327
Direkte link til dette indlæg Emne: FIFA 10 online game problem
    Sendt: 16-Oktober-2009 kl. 09:29

Hejsa,

75% af de gange, jeg vælger at spille en heads-up online kamp mod en tilfældig modstander, ender det altid med, at kampen bliver afbrudt, dér hvor man vælger hold. Man kan simpelthen ikke skifte hold eller gøre noget som helst, hvorefter matchfix så bliver afbrudt efter 10-15 sec.

Kender I andre til dét og evt. nogen som ved hvad man kan gøre?

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2009 kl. 16:22
Oprindeligt skrevet af Bjerrehuus Bjerrehuus skrev:

Hejsa,

75% af de gange, jeg vælger at spille en heads-up online kamp mod en tilfældig modstander, ender det altid med, at kampen bliver afbrudt, dér hvor man vælger hold. Man kan simpelthen ikke skifte hold eller gøre noget som helst, hvorefter matchfix så bliver afbrudt efter 10-15 sec.

Jeg har kun spillet en kamp i Fifa 10 online, og det gik helt glat - men jeg kan huske i 2009 havde jeg vældige problemer med at få kampe sat i gang. De samme problemer som du oplever.

Jeg mener at huske at det var fordi jeg ikke fik startet kampene op fra det rigtige menupunkt, men mere husker jeg desværre ikke
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2009 kl. 16:27

Jeg har haft samme problemer. Har hørt at det burde løses sig ved at du lukkede spillet (altså gik til Dashboard) og så startede spillet op igen. Dette er på Xbox 360, jeg ved ikke om det er sådan en du har.

Jeg har en teori om at det var min router der var mit problem. Det har ihvertfald hjulpet gevaldigt at tildele min xbox en IP adresse som jeg efterfølgende har sat til at være DMZ. det skulle tillade alt trafik på den pågældende adresse og firewallen er derfor deaktiveret.

Til top
wokmot Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Juni-2005
Sted: Næstved Denmark
Point: 272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2009 kl. 09:50

det har jeg oz haft, men tror oz at det er noget med min router...

har spillet mange kampe hvor jeg ik har fået gennemført kampene hvor der til sidst står "din modstander er logget af "

Ingen problem med fifa 09 overhovedet...

Til top
Makaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-August-2009
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2009 kl. 12:06
Det har noget med router at gøre som wokmot siger, det er NAT typen den
er gal med.
Til top
mhtdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Marts-2008
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2009 kl. 15:57

Hejsa,

hey, som en anden skrev skal du give din ps3 en statisk ip-adresse, og sætte den adresse i dmz på din router, mig og min ven havde engang det samme problem som dig, men efter vi har sat den i dmz virker det hver gang :)

der står beskrevet her hvordan du gør : http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/610541
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2009 kl. 21:53

Hejsa,

Jeg fandt DMZ funktionen i min router og slog det til.. Det ændrede dog ikke noget, så jeg prøvede i stedet, at slutte ps3 direkte med lan kabel til stikket i væggen uden router og noget somhelst (bolignet).. Det ændrede desværre heller ikke noget. Jeg får stadig en besked i ps3 når jeg tester forbindelsen, hvor den siger at status er NAT 3 - som kan være begrænset..

Er jeg så bare fucked..?

Til top
Makaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-August-2009
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2009 kl. 08:53

Hejsa,

Jeg fandt DMZ funktionen i min router og slog det til.. Det ændrede dog ikke noget, så jeg prøvede i stedet, at slutte ps3 direkte med lan kabel til stikket i væggen uden router og noget somhelst (bolignet).. Det ændrede desværre heller ikke noget. Jeg får stadig en besked i ps3 når jeg tester forbindelsen, hvor den siger at status er NAT 3 - som kan være begrænset..

Er jeg så bare fucked..?

Prøv at åbne ps3 portene så :) - kan dem ikke selv, men en find dem via google.
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2009 kl. 11:12
Det forstår jeg ikke helt.. Hvis NAT3 problemet sker, før min router, kan det da ikke gøre nogen forskel at åbne porte i den?? -Eller er jeg helt fra snøvsen?
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2009 kl. 11:18

Hmm fandt lige dette link.. Det vil jeg prøve når jeg kommer hjem..

http://www.pregamelobby.com/forum/sony-reviews-tips/5618-how -get-type-2-open-nat-your-ps3.html

Til top
Gravenslund Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Februar-2009
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2009 kl. 11:36

Jeg har samme problem, og efter at have pillet ved min router kom den ned på NAT type 2, der er bedre men der er stadig en del connection problemer :-(

Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2009 kl. 13:02

hvad gjorde du så, inde i din router, for at få det til at virke?

Jeg har nu forsøgt, at give fast ip i ps3+router, slåt DMZ til, forwarded samtlige ps3 porte i router uden held..

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu