|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bjerrehuus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 327 |
![]() Sendt: 16-Oktober-2009 kl. 09:29 |
Hejsa, 75% af de gange, jeg vælger at spille en heads-up online kamp mod en tilfældig modstander, ender det altid med, at kampen bliver afbrudt, dér hvor man vælger hold. Man kan simpelthen ikke skifte hold eller gøre noget som helst, hvorefter matchfix så bliver afbrudt efter 10-15 sec. Kender I andre til dét og evt. nogen som ved hvad man kan gøre? |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Jeg har kun spillet en kamp i Fifa 10 online, og det gik helt glat - men jeg kan huske i 2009 havde jeg vældige problemer med at få kampe sat i gang. De samme problemer som du oplever. Jeg mener at huske at det var fordi jeg ikke fik startet kampene op fra det rigtige menupunkt, men mere husker jeg desværre ikke ![]() |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Jeg har haft samme problemer. Har hørt at det burde løses sig ved at du lukkede spillet (altså gik til Dashboard) og så startede spillet op igen. Dette er på Xbox 360, jeg ved ikke om det er sådan en du har. Jeg har en teori om at det var min router der var mit problem. Det har ihvertfald hjulpet gevaldigt at tildele min xbox en IP adresse som jeg efterfølgende har sat til at være DMZ. det skulle tillade alt trafik på den pågældende adresse og firewallen er derfor deaktiveret. |
|
![]() |
|
wokmot ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2005 Sted: Næstved Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
det har jeg oz haft, men tror oz at det er noget med min router... har spillet mange kampe hvor jeg ik har fået gennemført kampene hvor der til sidst står "din modstander er logget af " Ingen problem med fifa 09 overhovedet... |
|
![]() |
|
Makaus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() |
Det har noget med router at gøre som wokmot siger, det er NAT typen den
er gal med. |
|
![]() |
|
mhtdk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
hey, som en anden skrev skal du give din ps3 en statisk ip-adresse, og sætte den adresse i dmz på din router, mig og min ven havde engang det samme problem som dig, men efter vi har sat den i dmz virker det hver gang :) der står beskrevet her hvordan du gør : http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/610541 |
|
![]() |
|
Bjerrehuus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
Hejsa, Jeg fandt DMZ funktionen i min router og slog det til.. Det ændrede dog ikke noget, så jeg prøvede i stedet, at slutte ps3 direkte med lan kabel til stikket i væggen uden router og noget somhelst (bolignet).. Det ændrede desværre heller ikke noget. Jeg får stadig en besked i ps3 når jeg tester forbindelsen, hvor den siger at status er NAT 3 - som kan være begrænset.. Er jeg så bare fucked..? |
|
![]() |
|
Makaus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() |
Prøv at åbne ps3 portene så :) - kan dem ikke selv, men en find dem via google. |
|
![]() |
|
![]() |
Det forstår jeg ikke helt.. Hvis NAT3 problemet sker, før min router, kan det da ikke gøre nogen forskel at åbne porte i den?? -Eller er jeg helt fra snøvsen?
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm fandt lige dette link.. Det vil jeg prøve når jeg kommer hjem..
http://www.pregamelobby.com/forum/sony-reviews-tips/5618-how -get-type-2-open-nat-your-ps3.html |
|
![]() |
|
Gravenslund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() |
Jeg har samme problem, og efter at have pillet ved min router kom den ned på NAT type 2, der er bedre men der er stadig en del connection problemer :-( |
|
![]() |
|
![]() |
hvad gjorde du så, inde i din router, for at få det til at virke? Jeg har nu forsøgt, at give fast ip i ps3+router, slåt DMZ til, forwarded samtlige ps3 porte i router uden held.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |