recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FiFa 10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFiFa 10

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Gelardi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-November-2005
Sted: Aarhus, Denmark
Status: Offline
Point: 574
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2009 kl. 16:56
Oprindeligt skrevet af maagren maagren skrev:

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Er der en demo paa PS3? Anyone? Please....

Jonas, er frispark stadig uden "styrkebar" o.l.? Jeg synes at de fungerede rigtig rigtig godt i 09. Dog dejligt at hoere at der er kommet lidt variation - det manglede. Haaber bare at det overordnet er den samme maade, man skyder paa.

Er indkast blevet mere varierede?

Jeg har aldrig oplevet problemer med dommeren. Bortset fra alle de fejlkendelser!

Demoen på PS3 skulle komme med den ugentlige opdatering af PS Store i dag. Synes at have læst, at de opdaterer omkring kl. 19.

jeps, den skulle være ude i dag....
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000
ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1
SONY PS3 500 GB
PANASONIC DMP-BDT310
iPhone 5+5s16+32 GB
iMac 27"
iPad4,32GB3G,white
iPad Air 64GB3G,white
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2009 kl. 17:19
Ja jeg tjekkede også via google bagefter. Men den er hverken på amerikans eller vores Network. Øv jeg glædede mig ellers til at komme hjem. Den kommer nok senere.

BORING!
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Point: 822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2009 kl. 17:22

Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

1)Når der gives kort. Når der er givet et kort, så kommer der efterfølgende en bar på skærmen der fortæller hvem der fik kort (lidt ala i Ultimate Team i 09), så man kan skippe henover animationen uden at misse det. Fantastisk!
Når en spiller har fået et gult kort, så er det fremover markeret som en gul kant rundt om den lille trekant der viser hvilken spiller man styrer. Man har altså meget nemt overblik over om man skal passe lidt på med sine tacklinger med den pågældende spiller. Er lidt spændt på at se hvordan det fungerer når man spiller med 4 controllere på gul farve...

2)Frispark. Hurtige frispark er blevet tilføjet, og jeg synes det er en helt fantastisk tilføjelse. Det er del af spillet der gør fodbold mere dynamisk (når vi snakker i virkeligheden) og det er derfor dejligt at det endeligt er blevet tilføjet. Det gør at man nogen gange kan snyde modspilleren rigtigt grumt.

Der er ændret meget ved måden man skyder frispark på. Man sparker ikke længere bare altid op i nærheden af overliggeren.Det er fx muligt at sparke under muren, hvilket jeg synes er rigtigt fedt (man kunne godt i 09, men det var væsentligt sværere).

Det var da også på tide de ting kom med i Fifa.  På trods af at de 2 sidste versioner af Pro Evolution Soccer ikke har været de bedste, så har de trodsalt indeholdt ovenstående features.

Jeg har læst at PC versionen af Fifa 10 som sædvanlig er skod - de burde snart droppe PC-platformen og fokusere på konsollerne.  Ser frem til at Fifa 10 demoen kommer på PSN så jeg kan se om Fifa i år er blevet en mere værdig konkurrent til Pro Evolution Soccer serien (har spillet PES6 de sidste par år da det stadig føles meeget bedre end Fifa spillene).

Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2009 kl. 18:24

Jeg tror at det er ligegyldigt hvor godt det fungerer med dribblesystemet saa er det som regel bedst ikke at lave for mange driblinger, men goere det enkelt.

Er der nogen af jer der finder driblinger brugbare i World Class? Ikke mig...

Naa ja, Jimmbo, du er stadig i det samme job? Kan du lige give mig tal paa hvor lavt og hvor hoejt en spiller kan vaere sat overall?

Dem jeg ikke har paa friends-listen, tilfoej mig gerne saa spiller vi.

Ja jeg har det job endnu. Men jeg kan desværre ikke give noget info om mit data, da det er fortroligt.

Men jeg er som sagt åben over for konstruktiv kritik, når I først har spillet superligaen i Fifa 10 
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200
BD: Playstation 3 slim 320 GB
Forstærker: Marantz SR6005
F-højtaler: DLS R66
C-højtaler: DLS RC55
B-højtaler: KEF 2005
SUB: KEF PSW2000
Til top
camino Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-August-2006
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2009 kl. 19:14
Nogen der ved om det kommer i aften på ps3 store.

Og lige en anden ting nogen der ved hvorfor de er stoppet
med live update på 09 ?
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2009 kl. 19:16
Oprindeligt skrevet af camino camino skrev:

Nogen der ved om det kommer i aften på ps3 store.

Og lige en anden ting nogen der ved hvorfor de er stoppet
med live update på 09 ?

Fordi vi bruger vores tid på at lave data til Fifa 10, frem for at forsætte med gammel data til 09.
Til top
camino Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-August-2006
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2009 kl. 19:21
Det kan jeg sagtens forstå, men syntes det er lidt skidt,
det ville ikke kræve meget tid at lave de nødvendige
tranfers. Istedet for bare at smide alt, måneder før 10
kommer.
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2009 kl. 19:48
Oprindeligt skrevet af camino camino skrev:

Det kan jeg sagtens forstå, men syntes det er lidt skidt,
det ville ikke kræve meget tid at lave de nødvendige
tranfers. Istedet for bare at smide alt, måneder før 10
kommer.

I spil som Fifa og Football Manager, lever producenterne jo netop af, at det nyeste spil ofte bare er en transfer update.
Jeg synes dog Fifa er blevet bedre til at komme nye funktioner i spillet, og til at opgradere AI.
Til top
Gravenslund Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Februar-2009
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2009 kl. 20:37
Så er demoen i PS store!!!
Til top
Gravenslund Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Februar-2009
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2009 kl. 20:39

AARRGGHH "an error has occured"

giv mig nu den demo!!!

Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2008
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2009 kl. 20:57

@Mestah

Naar det kun koster ca.300 kr paa nettet, saa er det imo dumt at bytte to spil + 200kr for at faa det. Saa er det bedre at bruge de to spil + 1kr en byttehandel med Uncharted 2 eller Assassins Creed 2.

Dumt? man kan købe 2 brugte spil for 4,99£ per stk. altså er den samlede pris under 299,-

Men helt enig i at deres "bytte 2 køb for en krone" er en meget bedre deal. Da man så slipper med i alt under 100,- for et spritnyt PS3 spil.

Gjorde det også med batman asylum, som jeg efterfølgenede solgte for 280,- Altså har jeg fået 180,- i hånden + gennemført et superfedt spil. Jeg elsker GAmestop.

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2009 kl. 22:35

Har lige prøvet demoen.

For mig virkede det som om jeg spillede 09 med skarpere grafik og lidt anderledes følelse af spillernes fysik og løb. Skulle slet ikke bruge tilvæning til det nye spil.

Jeg spillede på WORLD CLASS og vandt 2-0, 1-0 og 3-2 over hhv. Chelsea, Bayern og Juve med Barca. Hvis dette var repræsentativt for spillets sværeste niveau er det fandeme skidt. Jeg skal endda påpege at Juve kun fik de to mål fordi jeg begyndte at lege, da jeg førte 3-0. Alt for nemt.

I øvrigt må AI-forbedringen ligge skjult i små detaljer, for jeg lagde ikke mærke til nogle forbedringer. DESVÆRRE. Målmanden lavede samme fejl som i 09. F.eks. en helt ufarlig for lang aflevering, hvor jeg holder trekant inde, så han kan komme ud og gribe bolden. Men han vælger at bokse den væk. Uforståeligt. Noget i spillets kode fungerer altså stadig ikke optimalt.

En anden irriterende ting, som åbenbart ikke er rettet, er at spillerne automatisk løber tilbage hvis min angriber taber bolden. Hvis jeg spillet Ultra Offensiv, højt pres, burde de så ikke presse modstanderen i stedet for at løbe tilbage til deres programmerede positioner? MEGET FRUSTRERENDE, da det gør det svært at vedholde et egentlig pres, da man presser alene - det hjælper ikke meget at holde cirkel inde. AI burde gøre det bedre.

En tredje ting er, at spillet stadig ikke skifter logisk mellem spillerne. Min indstilling er at jeg næsten 100% skifter selv, men skal stadig i flere tilfælde skifte mellem 4 spillere før jeg når den relevante - og så kan det være for sent.

En fjerde ting er, at jeg stadig (har altid gjort det) mener at spillets hastighed er for hurtigt (spiller i Normal, da det er den officielle hastighed online). En kamp i virkeligheden foregår bare ikke i det tempo i 90 minutter.

Men jeg skal stadig have lortet.

BORING!
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu