recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FIFA 11 Recordere LANDSHOLDS Liga
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFIFA 11 Recordere LANDSHOLDS Liga

Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2008
Status: Offline
Point: 1149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2010 kl. 18:00

Nu med recordere-nicks i stillingen. Ved tryk på de forskellige navne ses hvilket land man spiller som og resultaterne af de kampe man har spillet. (De angivne tider for kampene holder selvfølgelig ikke Smile)

Redigeret af matv88 - 01-November-2010 kl. 18:08
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2010 kl. 22:12
Den Italienske trup afviger helt vildt fra online til almindelig opvisningskampe. Det er jo næsten et helt nyt hold. Det giver ikke mening, at spillere, som slet ikke er med i truppen i opvisningskampe, pludselig er i startopstillingen når jeg spiller online, og som sagt, så er det marginalt lidt man kan nå at ændre. Spiller jo hver gang med et amputeret mandskab.
I seneste online-kamp kom jeg endda til at sætte Chiellini uden for truppen, og han er altså efter min mening 50% af det italienske forsvar i spillet, som ellers kun består af andenransgspillere, bortset fra Buffon i målet.

Og det kan godt være, at man i opvisningskampene har sat holdet efter landsholdets sidste rigtige kamp efter en bestemt dato, men det kan man ikke rigtig bruge til noget med Italien, da man allerede her er nød til at ændre væsentligt på holdet, for at få det optimale hold i forhold til stats og individuel styrke i spillet.

Selvom jeg gemmer og indlæser et hold, så dur den åbenbart ikke online:(
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2008
Point: 1149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2010 kl. 22:13
@vasif
Aldrig har jeg set så tyndt et straffe du fik i første kamp, og hold da op et stort et jeg blev snydt for i anden kamp:o
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2010 kl. 22:23
Oprindeligt skrevet af matv88 matv88 skrev:

@vasif
Aldrig har jeg set så tyndt et straffe du fik i første kamp, og hold da op et stort et jeg blev snydt for i anden kamp:o

1) Hehe, sådan er vi italienere, vi er gode til at filme. Wink
Ej, jeg så den ikke helt tydeligt igennem, men det var vidst det optimale jeg kunne få ud af det, da jeg indrømmet, var ude på et sidespor i den situation.

2) Ja den i anden kamp var jeg også 100% sikker på ville give straffe, fatter det heller ikke.
Men så scorede du vidst også på alt, hvad du havde i den kamp. Med et forsvar med Antonelli, Criscito, Bonucci og en eller anden b-spiller i anden kamp, så blev det svært at holde dig fra scoringer.

3) Alt i alt er jeg faktisk utilfreds med "kun" at få 4 point i de 2 kampe, men på den anden side, kunne det sagtens havde endt værre. Typisk italiensk, så scorer jeg lige i overtiden. Havde dog også blevet ret arrig hvis jeg havde tabt den kamp:)

Redigeret af vasif - 01-November-2010 kl. 22:26
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2008
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2010 kl. 09:48
Som jeg forstår det, så køre Online trupperne seperat fra de trupper man kører med i de øvrige kampe. Den popper også hele tiden op med at man nu skal downloade nye squads, når man går skal spille online. Så jeg tror online truppen svarer mere til det de spiller med IRL.

Men det er pisse irriterende, og jeg fortår ikke EAs baggrund for dette. Det ville være så fedt hvis man kunne gemme en std. opstilling til online, så man ikke skulle rode rundt med det hver kamp.

Redigeret af jan160674 - 02-November-2010 kl. 09:51
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2010 kl. 09:54
Oplever i andre desuden en bizar bug; Når jeg har spillet en online kamp med f.eks. chelsea, og derefter vælger real m i næste kamp. Så fucker den tit op når jeg ændrer på opstillingen, pludselig skifter den til chelseas spiller navne. Og når arenaen loades før kampen, chrasher spillet. Men når dog at se f.eks. ronaldo i en blå Chelsea trøje.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2010 kl. 10:22
@vasif

Du braender ogsaa mange store chancer..hvilket saadan set ogsaa gaelder for mig selv. Den foerste kamp synes jeg vi havde en halvleg hver, mens den anden blev rimelig meget styret af mig (som ikke nytter noget, naar man ikke kan score), hvor du til gengaeld fik en del kontraer..Det var mine foerste kampe med Tyskland...de er ikke saa gode, som jeg troede..og i starten kunne jeg slet ikke finde ud af deres opstilling..
Desuden et billigt maal du fik i den foerste kamp...dum maalmand, der ikke kan finde ud af at sparke til min egen spiller...

BORING!
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2010 kl. 16:56
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

@vasif

Du braender ogsaa mange store chancer..hvilket saadan set ogsaa gaelder for mig selv. Den foerste kamp synes jeg vi havde en halvleg hver, mens den anden blev rimelig meget styret af mig (som ikke nytter noget, naar man ikke kan score), hvor du til gengaeld fik en del kontraer..Det var mine foerste kampe med Tyskland...de er ikke saa gode, som jeg troede..og i starten kunne jeg slet ikke finde ud af deres opstilling..
Desuden et billigt maal du fik i den foerste kamp...dum maalmand, der ikke kan finde ud af at sparke til min egen spiller...

Jeg har generelt meget svært ved at score, også selvom jeg laver 3 i min seneste kamp. Jeg er ikke dygtig eller koldblodig nok i de situationer.
Som du siger, er det meget symptomatisk, at jeg scorer efter en fejl i dit forsvar, og indrømmet, det var heldigt. Jeg er mere end tilfreds med udbyttet fra de kampe. Du kan blive rigtig giftig, hvis du får mere styr på holdet, for allerede i anden kamp, var der efter min mening en væsentlig forbedring at spore.

Normalt kan jeg ikke lide at spille på kontra, men du fik mig presset meget ned i situationer. Jeg har det med at nipse til bolden på egen banehalvdel, men det fik jeg ikke lov til.

Jeg gider heller ikke Italiens standardopstilling med en enkelt helt fremme. Slet ikke når der er flere topangribere på holdet, som i hvert fald har rigtig gode stats.
Til top
hamse Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Juli-2007
Point: 198
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2010 kl. 13:04
Jeg er online mellem 13-14 idag hvis nogen har lyst til at spille - ps3 id : hambamslam
Samsung M86

Anthem MRX-500

XTZ 99.36

XTZ 99.25

Jamo E6 Sur

XTZ 99W12.16

Yousee Hd-box
Til top
Klausen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Juli-2007
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2010 kl. 15:46
Der skal godt nok kæmpes for pointene i den her liga :) Rigtig gode kampe indtil videre!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2010 kl. 16:40
Er træt af mine modstanderes effektivitet i dag. Klausen har 2 chancer (ja det ene var vel knap en chance men sindsygt godt sparket ind) scorer 2 mål, amorbavian 5 skud 3 mål. Så er det satme svært at vinde. Når så Uruguays forsvar er overmenneskelige, ja så er det umuligt. 2 gange blev walcott indhentet i en friløber, fatter intet han er den hurtigste i spillet. Godt spillet af Klausen med så dårligt et hold ift. England, glad for han ikke har Spanien.
Til top
Klausen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Juli-2007
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2010 kl. 17:19
Hehe jan - I vores første kamp var din defensiv vanvittig, jeg tror ikke jeg fik ét ordenligt reelt skud på mål. I den anden kamp dummede jeg mig gevaldigt på dit mål, men heldigvis var Suaréz første scoring suveræn. Det er et af de bedste mål jeg hidtil har scoret i fifa11 :) (og det kræver selvfølgelig også held)! Men ja, det undrede også mig at jeg så forholdsvis let kunne få bugt med Wallcott's spurt! Vores kamp blev rigtig taktisk præget med massere af udskiftninger og formationsskift, hvilket jeg synes var fedt!

Uruguay er bestemt ikke et dårligt hold, forsvarsmæssigt hænger det lidt i forhold til andre lande, men offensivt har de forlan og suarez som begge er ganske habile spillere :)

Redigeret af Klausen - 06-November-2010 kl. 17:20
Til top

Besvar Besvar Side  <12345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu