Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
jan160674
Guld medlem
Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
|
Sendt: 06-November-2010 kl. 17:48 |
Ja det værste er faktisk at jeg kun scorede på din fæle fejl, og ikke på et par af de gode chancer jeg faktisk fik spillet mig til.
Sådan er det nogen gange. I går mødte jeg en (ikke liga kamp) hvor jeg scorede på mine første 5 skud. Han havde nok haft 10 skud og ikke scoret.
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
vasif
Guld medlem
Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1773
|
Sendt: 07-November-2010 kl. 13:35 |
Ser ud som om, at alle åbenbart kan vinde over alle, og at de fleste spillere er nogenlunde lige gode. Det gør det selvfølgelig federe, og frem for alt bliver der tæt kamp om topplaceringer.
Dog ligger AndersBak vel helt klar i førerposition, da han som jeg ser det, er den eneste som har vundet alle sine kampe, og med 6 point for 2 kampe, og kun 4 point op til en 1.plads, så kan han hurtigt overtage førstepladsen.
Jan160674 kunne ellers have trukket fra i toppen efter en god start, men efter lidt milde resultater på det seneste, så må han nøjes med en delt førsteplads, åbenbart med en dårligere målscorere end mig?
Men hvordan er det lige man ender i slutspilskampene? Er det de 4 bedst placerede i ligaen, som ryger i de afgørende kampe?
|
amorbavian
Guld medlem
Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
|
Sendt: 08-November-2010 kl. 10:18 |
Jan, det er jo klassisk Arsenal - vi skyder ikke bare udefra, den skal trilles ind. Derfor kan skudstatistikken vaere misvisende :)
Synes i hvert fald ikke jeg var overspillet (bortset fra naar Ronaldo havde bolden den idiot)..Men alle maalene som jeg husker den kom efter nogle forsvarsfejl. I hvert fald din udligning til 2-2 i anden kamp..det var nederen..
Dog var jeg mest sur over at tabe 0-2 til kewls efter klar dominans, saa scorer han fra hjoerne i 80.minut. Men saadan er fodbold naar man ikke scorer..jeg fik saa revanche med 5-0 i anden kamp :)
|
BORING!
|
matv88
Guld medlem
Oprettet: 05-Februar-2008
Point: 1149
|
Sendt: 10-November-2010 kl. 12:37 |
Nu må vi lige tage os sammen og komme igang igen !
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
vasif
Guld medlem
|
Sendt: 10-November-2010 kl. 12:57 |
Dem som er forholdsvis hyppige Fifa-spillere har vel efterhånden alle mødt hinanden 2 gange i ligaen, og kan ikke spille mod hinanden igen. Der er 3-4 stykker, som sjældent, eller aldrig er online, og som mangler at spille mod næsten alle, og derfor er det nok grunden til, at der ikke har været så mange kampe på det seneste.
|
jan160674
Guld medlem
Oprettet: 14-Juli-2008
Point: 504
|
Sendt: 10-November-2010 kl. 14:40 |
Ja jeg tvivler på vi får den liga gennemført. Kunne man smide folk ud, der ikke har spillet nogle kampe overhovedet?
|
vasif
Guld medlem
|
Sendt: 15-November-2010 kl. 21:46 |
jan160674 skrev:
Ja jeg tvivler på vi får den liga gennemført. Kunne man smide folk ud, der ikke har spillet nogle kampe overhovedet? |
Ser ud som om, at det faktisk er tilfældet nu. Så er der håb forude. Men der går nok stadigvæk en del uger eller måneder før alle har spillet imod alle.
|
Klausen
Bruger
Oprettet: 27-Juli-2007
Point: 70
|
Sendt: 15-November-2010 kl. 23:00 |
vasif --> jeg frygtede italien, jeg har hidtil tabt alle de kampe jeg har haft mod italien, når jeg har øvet mig med uruguay, vores kampe var ikke bedre :)
Jeg prøvede lidt af hvert taktisk, men du havde overtaget hele vejen igennem - godt spillet :)
|
matv88
Guld medlem
|
Sendt: 15-November-2010 kl. 23:18 |
vasif skrev:
jan160674 skrev:
Ja jeg tvivler på vi får den liga gennemført. Kunne man smide folk ud, der ikke har spillet nogle kampe overhovedet? |
Ser ud som om, at det faktisk er tilfældet nu. Så er der håb forude. Men der går nok stadigvæk en del uger eller måneder før alle har spillet imod alle.
|
jeg har smidt 2stk's ud pga. manglende aktivitet. en ny er kommet med igen..
1 PLADS LEDIG! PM HVIS DU ER INTERESSERET!
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
vasif
Guld medlem
|
Sendt: 15-November-2010 kl. 23:50 |
Klausen skrev:
vasif --> jeg frygtede italien, jeg har hidtil tabt alle de kampe jeg har haft mod italien, når jeg har øvet mig med uruguay, vores kampe var ikke bedre :)
Jeg prøvede lidt af hvert taktisk, men du havde overtaget hele vejen igennem - godt spillet :)
|
Jeg brænder alt for mange chancer, og det ødelægger humøret lidt, selvom jeg godt nok vinder. Det har kostet mig en del i andre kampe. Måske skulle du have spillet lidt mere kompakt og afdæmpende i forsvarsspillet, for synes jeg fik overraskende meget plads at spille på, og kommer bag om forsvaret en del gange med lange simple afleveringer. Du kommer ellers foran i første kamp, men så laver du en forsvarsfejl, som jeg udnytter fint. På det tidspunkt var jeg ellers godt og ret frustreret, og du kunne måske have udnyttet dit momentum bedre. Efter min udvisning i anden kamp, var muligheden der også, men måske du var lidt for ivrig:) Jeg vil mene, at hvis du havde spillet mod Andersbak, som er helt vildt sindssyg effektiv på sine muligheder, så kunne det have gået meget værre, så et godt råd er at få helt styr på defensiven, og give modstanderen færre scoringsforsøg. Angrebsmæssigt er der helt klart potentiale, og man må sige, at du slår til, når chancen endelig byder sig. Synes det er sindssygt flot, at du vinder over Jan. Du må virkelig have spillet godt.
Redigeret af vasif - 15-November-2010 kl. 23:54
|
Klausen
Bruger
Oprettet: 27-Juli-2007
Point: 70
|
Sendt: 16-November-2010 kl. 09:15 |
vasif skrev:
Klausen skrev:
|
Jeg brænder alt for mange chancer, og det ødelægger humøret lidt, selvom jeg godt nok vinder. Det har kostet mig en del i andre kampe. Måske skulle du have spillet lidt mere kompakt og afdæmpende i forsvarsspillet, for synes jeg fik overraskende meget plads at spille på, og kommer bag om forsvaret en del gange med lange simple afleveringer. Du kommer ellers foran i første kamp, men så laver du en forsvarsfejl, som jeg udnytter fint. På det tidspunkt var jeg ellers godt og ret frustreret, og du kunne måske have udnyttet dit momentum bedre. Efter min udvisning i anden kamp, var muligheden der også, men måske du var lidt for ivrig:)
Jeg vil mene, at hvis du havde spillet mod Andersbak, som er helt vildt sindssyg effektiv på sine muligheder, så kunne det have gået meget værre, så et godt råd er at få helt styr på defensiven, og give modstanderen færre scoringsforsøg. Angrebsmæssigt er der helt klart potentiale, og man må sige, at du slår til, når chancen endelig byder sig.
Synes det er sindssygt flot, at du vinder over Jan. Du må virkelig have spillet godt.
|
Jeg kan ikke andet end være enig i dine taktiske overvejelser, det er vidst bare et spørgsmål om øvelse :)
Jans største force er kontra-chancerne (så vidt jeg kan bedømme). Mit
enlige mål mod dig var også en kontrachance, og jeg havde et par gode
chancer på kontra igennem kampene. Det kan jo være du skal forsøge at
fokusere på det?
Jeg vil ikke afsløre alle mine svagheder, men kan da sige jeg befinder
mig bedst, når jeg har meget boldbesiddelse, hvilket jeg slet slet slet
ikke fik mod dig.
|
matv88
Guld medlem
|
Sendt: 16-November-2010 kl. 09:49 |
Skal vi ikke indføre en regel om IKKE at lave jubelscener og se sine mål igen og igen? Det er nok at de fjolser man møder på nettet skal gøre det men behøver i virkelig at gøre det i ligaen?
På forhånd tak
|
|