Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
amorbavian
Guld medlem
Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
|
Sendt: 06-Oktober-2008 kl. 09:58 |
@Film
Nej, det mener jeg ikke. Men dine point fra online spil foelger automatisk med.
Jeg vil hoere om man kan slaa det der Adidas Live opdatering FRA et eller andet sted? Det er saadan at jeg downloadede det til Premier League, men synes at det er lidt trist at skulle spille med daarlige spillerstats, naar jeg spiller online, bare fordi holdet har praesteret ringe i virkeligheden.
Jeg spiller med Arsenal, og de er daarlige nok i forvejen. 
|
BORING!
|
 |
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
|
Sendt: 06-Oktober-2008 kl. 10:55 |
amorbavian skrev:
Jeg spiller med Arsenal, og de er daarlige nok i forvejen. 
|
Men har ikke et lige så ringe forsvar som mine "favoritter", Inter.... jeg taber mine kampe online på grund af deres lorte forsvar, også selv om jeg vælger "Ultra Defensive"...
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
 |
Landbooster
Junior bruger
Oprettet: 20-November-2006
Point: 46
|
Sendt: 06-Oktober-2008 kl. 11:20 |
Jeg tror jeg venter på PES. Ikke fordi jeg har noget imod FIFA (FIFA09 ser godt ud), men har valgt at boykotte EA da de sender for mange opreklamerede spil ud, der så viser sig at være noget være skrammel og fyldt med fejl.
Så gider ikke ligge mine penge hos EA mere.
|
Pioneer PDP 427XA
Pioneer 545 H-S
XBOX 360
|
 |
amorbavian
Guld medlem
|
Sendt: 06-Oktober-2008 kl. 12:01 |
jeg taber mine kampe online på grund af deres lorte forsvar, også selv om jeg vælger "Ultra Defensive"...
Det er da fordi du er daarlig eller fordi Materazzi faar roedt kort hele tiden.
Men maaske skulle du hellere spille mere offensivt, saa du ikke graver dig ned, og dermed ikke kan komme ud af egen hule, saa at sige?
Jeg spiller naesten altid "offensive", men har kun spillet en ranked kamp i 09 og den tabte jeg paa strafe
Arsenal har god forsvar ja. Men midtbanen er tynd besat, isaer hvis man skal skifte.
Så gider ikke ligge mine penge hos EA mere.
Tak for info. Og held og lykke med "pinball fodbold" med PES.
|
BORING!
|
 |
jonaskp
Guld medlem
Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
|
Sendt: 06-Oktober-2008 kl. 12:56 |
Jeg synes det er superfedt. Der er en del ting der er blevet fixet og tilføjet en masse "småting" som tilføjer en hel del til helhedsoplevelsen.
Ting som at forsvarsspillerne appelerer for off-side ved at række armene i vejret (også nogen gange når der ikke er det) eller at spillere der bliver tacklet hårdt (men rent) nogle gange blive siddende i græsset og slår ud med armene mens de kigger på dommeren. Eller når en spiller laver fagter fordi han har lavet et forgæves dybdeløb fordi ham med bolden lige skulle lave en drible-finte og mistede kontrollen.
Også det at der er dommer og linievogter med. Der går nogle gange lidt tid før der bliver fløjtet, hvilket jo også er realistisk. Hvis der bliver vinket offside, skal dommeren jo lige se at linievogteren har markeret først, i modsætning til 08 hvor der blev fløjtet ligeså snart spilleren modtog bolden. Der bliver også nogle gange fløjtet, uden at spilleren har nået bolden, hvis det er tydeligt at han var offside og at han kommer til at nå den - så slipper man for at løbe efter en bold i 3-4 sec for at der derefter bliver fløjtet offside.
Sådan nogle "småting" gør at jeg synes det virker meget mere som en rigtig kamp og gør det utroligt underholdende, også at kigge på hvis man sidder sammen med nogle venner.
Udover det er grafikken blevet rigtigt meget bedre, IMO.
Jeg synes faktisk der er nogle driblinger der er blevet nemmere at lave. Exit-moves eksempelvis, kan man nu lave uden at skulle slippe alle andre knapper inden man vælger retning.
Da jeg spillede demoen syntes jeg også at tempoet var hurtigt, grænsende til "arkade-agtigt", men har ikke haft det på samme måde med det fulde spil. Måske jeg bare har fået vænnet mig til det?
Jeg synes spillet virker bedre, men kan ikke lige sætte fingeren på andet end ovenstående. Det kan være det kommer, efterhånden som jeg får det spillet noget mere.
|
 |
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
|
Sendt: 06-Oktober-2008 kl. 13:23 |
amorbavian skrev:
jeg taber mine kampe online på grund af deres lorte forsvar, også selv om jeg vælger "Ultra Defensive"...
Det er da fordi du er daarlig eller fordi Materazzi faar roedt kort hele tiden. |
Jamen, ingen tvivl - en af de ting jeg er mest ringe til at styre, det er forsvaret!
Faktisk spiller jeg temmelig pænt, og det er yderst sjældent jeg får kort i en kamp!
Men maaske skulle du hellere spille mere offensivt, saa du ikke graver dig ned, og dermed ikke kan komme ud af egen hule, saa at sige?
Jeg spiller naesten altid "offensive", men har kun spillet en ranked kamp i 09 og den tabte jeg paa strafe
Arsenal har god forsvar ja. Men midtbanen er tynd besat, isaer hvis man skal skifte. |
Jamen, jeg vil lege lidt med de forskellige muligheder - Fifa online er helt nyt for mig, jeg spiller normalt kun mod de andre nørder her på mit job, og inden af dem spiller Fifa i fritiden, så vi er på nogenlunde samme ringe plan 
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
 |
amorbavian
Guld medlem
|
Sendt: 06-Oktober-2008 kl. 13:23 |
Helt enig i dine betragtninger. Vil dog stadig naevne et par ting mere>
Det taktiske som en vaesentlig forbedring. Holdet udlever taktikken paa banen, man kan se det blive implementeret, ogsaa modstandernes, naar de lige pludselig skubber frem. Dog er menuen for indstilling af disse for langsom, og aandsvagt man skal gemme hver gang.
Hovedstoed, og doedbolde er forbedret vaesentlig ogsaa. Fysiske kampe mand mod mand fungerer godt.
Dog synes jeg at det er for nemt paa Proffesional (halv saeson uden nederlag) men for svaert paa World Class. Typisk!
Og lyden af bolden naar den sparkes, eller maalmanden parerer er forfaerdelig!!!!!!
|
BORING!
|
 |
jonaskp
Guld medlem
Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
|
Sendt: 06-Oktober-2008 kl. 13:44 |
Enig i det med dødbolde. Hovedstød har jeg stadigvæk rigtigt dårligt styr på. Har stadigvæk ikke fundet ud af hvordan det lige er det foregår. Skal man time dem og bare "tap'e" knappen? Eller skal man lade "baren" op? Skal man holde nogen knapper nede for at have bedre styr på spring og modstanderen? Irriterende at det ikke står beskrevet nogen steder hvordan man gør det.
Lyden har jeg ikke kommentarer til, da jeg sjældent har skruet særligt højt op - så brokker kæresten sig 
|
 |
amorbavian
Guld medlem
|
Sendt: 06-Oktober-2008 kl. 14:11 |
@zulfo
Jeg husker ikke om jeg har tilfoejet dig (har flere fra recordere men kan ikke huske hvem er hvem ), men hvis ikke saa er mit nick AmorBavian, saa kan vi tage et par kampe. Mit level er ikke synderlig hoejt, omkring 8 tror jeg, hvis ik mindre.
|
BORING!
|
 |
amorbavian
Guld medlem
|
Sendt: 06-Oktober-2008 kl. 14:23 |
Min kone er glad saa laenge kommentatorerne er slaaet fra. Men saa bliver det bare vaere fordi min bror begynder at lege kommentator. Pudsigt nok altid med fordel til hans hold.
Kommentatorerne er dog endnu en skuffelse. Der er ikke rigtig noget nyt ift. sidst.
Mht. hovedstoed, saa kan man i forsvaret trykke L2 for at springe tidligt (mener jeg). Hvis man timer det er det rigtig godt, men kraever oevelse.
Derimod er det meget svaerere at afslutte med hovedet, men det giver mig en virkelighedstro foelelse. Og lykke naar man scorer, for jeg spiller meget over kanterne.
Men jeg har heller ikke helt luret offensive hovedstoed, de er i hvert fald svaere. Der er noget med at trykke flere gange paa cirkel tror jeg.
Alt i alt et super godt FIFA spil. Heldigvis bedre end sidst overall.
De typiske fejl er der dog stadig. De mest irriterende i AI. Nogle gange er de stadig for dumme!
|
BORING!
|
 |
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
|
Sendt: 06-Oktober-2008 kl. 15:47 |
amorbavian skrev:
@zulfo
Jeg husker ikke om jeg har tilfoejet dig (har flere fra recordere men kan ikke huske hvem er hvem ), men hvis ikke saa er mit nick AmorBavian, saa kan vi tage et par kampe. Mit level er ikke synderlig hoejt, omkring 8 tror jeg, hvis ik mindre.
|
8!?! Er du gal!!! Jeg ligger vist og roder rundt på den laveste :)
|
Lars B
|
 |
amorbavian
Guld medlem
|
Sendt: 07-Oktober-2008 kl. 10:43 |
De rigtig gode, synes jeg, starter fra en 11-12 og opad. Jeg spillede mod en paa level 15 - det var haardt! Men jeg scorede vist et par gange, problemet var at han scorede 5...
|
BORING!
|
 |