recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fifa 2009
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFifa 2009

Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 11:03

Er der nogen der ved hvordan ser man de mål man uploader ?

Jeg prøvede at uploade et mål, bare for at se hvordan det virker, men hvordan kan jeg se det igen ?

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 11:27

Nå nu fandt jeg selv ud af hvordan det virker.

Her er mit mål, ikke specielt imponerende, men det er da en fed feature, at man kan uploade dem

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1279127

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 11:30
Oprindeligt skrevet af Klondike Klondike skrev:

Her er mit mål, ikke specielt imponerende, men det er da en fed feature, at man kan uploade dem

Det er stadig lidt sjovt at se at du scorer på en repost - jeg tror at 50% af mine mål scores på reposter - og ofte tilbage fra en stolpe eller overligger...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 11:41
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Det er stadig lidt sjovt at se at du scorer på en repost - jeg tror at 50% af mine mål scores på reposter - og ofte tilbage fra en stolpe eller overligger...

Jeg synes tilgengæld aldrig at jeg får fat på reposterne. Der kommer altid lige en forsvarsspiller i vejen

Når nu vi er igang med at vise replays, så vil jeg da lige diske op med mit første frisparksmål:

http://www.easportsworld.com/en_US/video/1090248

Scoret i Be a Pro-sæson, hvis der var nogen der skulle undre sig over at I da aldrig har set ham Djon A på Brøndbys hold

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 12:55

Jeg har endnu ikke scoret paa repost. Men i FIFA08 skete det tit.

Dog scorede jeg i gaar fra frispark, hvor maalet ikke talte. Bolden ramte indersiden af overliggeren, lige ved krydset, og var klart inde over stregen.

Saa EA dommere kan godt tage fejl.

Jeg havde dog meget brug for maalet da jeg var bagud med 1-0 paa hjemmebane og havde faaet er roedt kort i forsvaret (for et eller andet  - jeg ikke ved hvad). Endte dog alligevel med at vinde 2-1.

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2008 kl. 20:31
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Jeg vil hoere om man kan slaa det der Adidas Live opdatering FRA et eller andet sted? Det er saadan at jeg downloadede det til Premier League, men synes at det er lidt trist at skulle spille med daarlige spillerstats, naar jeg spiller online, bare fordi holdet har praesteret ringe i virkeligheden.

Jeg spiller med Arsenal, og de er daarlige nok i forvejen.

Hey

Lidt forsinket. Men hvis du ikke allerede har fundet ud af det, kan man slå adidas Live fra under Mit Fifa 09 > indstillinger > avanceret > adidas live indstillinger.

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2008 kl. 08:53
Super! Tak, jeg havde nemlig ikke spillet saa meget online siden sidst, saa det goer ikke noget med forsinkelsen. Maa indroemme at jeg selv ikke har kigget efter, foer jeg spurgte Jeg blev ved med at glemme det, og naar man er ved at gaa i gang med en match og det gaar op for en at man har glemt at kigge efter Adidas Live indstillinger, gider man ikke rigtig gaa tilbage...

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2008 kl. 09:53

Jeg spiller mest mod computeren lige for tiden, da jeg gerne vil øve mig mere inden jeg går på online. Jeg er heller ikke særligt god

Nu har jeg startet en manager karriere med Liverpool. På Semi pro i første sæson vinder jeg ca 50 % af kampene 25 % uafgjort 25 % tabte.

Spiller i med at alle tingene bliver hjulpet af computeren skud,  afleveringer osv, eller er det bedre at styre det selv ?

Til top
thokra Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Denmark
Point: 205
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2008 kl. 11:55

Hey alle

Er der nogen som ved, hvorfor man i FIFA 2009 har indført den kontrol hver gang man spiller en online kamp? I FIFA 2008 kom den ved første kamp også ikke mere. Nu skal man gøre det hvergang man spiller en kamp, det er et eller andet om online trup.

Samtidig skal jeg høre, om man kan fjerne replays, det er så langsommeligt når man spiller online.

Redigeret af thokra - 10-Oktober-2008 kl. 11:56
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2008 kl. 12:01

Ved ikke helt hvad du mener med kontrol.

Men replayes kan fjernes ved at trykke på x, i modsætning til 08 skal begge spillere dog trykke på x. Når du trykker x kan du se i hjørnet at den viser 1/2 fordi den venter på at modstanderen trykker x også. Hvis din modstander gerne vil se replayet så bliver du desværre nød til at være tålmodig, og se det også.

Redigeret af Klondike - 10-Oktober-2008 kl. 12:02
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2008 kl. 12:15

Til det med kontrollen før hver online kamp, så mindes jeg altså også perioder i 08 hvor jeg blev spurgt hver gang. Så det kan være det er noget de retter i en patch eller lignende.

Ved ikke helt hvad du mener med kontrol.

Men replayes kan fjernes ved at trykke på x, i modsætning til 08 skal begge spillere dog trykke på x. Når du trykker x kan du se i hjørnet at den viser 1/2 fordi den venter på at modstanderen trykker x også. Hvis din modstander gerne vil se replayet så bliver du desværre nød til at være tålmodig, og se det også.

Ikke desværre. Der var sgu ikke noget værre i 08 end at man havde lavet et eller sygt og modspilleren bare klikkede forbi. Det værste var når man scorede mål og den anden så bare trykkede start og på den måde skippede det. Jeg spiller sgu også for at få nogle gode oplevelser og lave nogle sjove ting, og ikke bare for at kæde-spille online-kampe for at forbedre en eller anden statistik.

Men der er nok meget delte meninger om dette

Redigeret af jonaskp - 10-Oktober-2008 kl. 12:16
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2008 kl. 12:24
Hehe ja jeg er enig det er dejligt at se når man laver et godt mål. På den anden side er det lidt at gnide salt i såret for den det gik ud over
Til top

Besvar Besvar Side  <12345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu