|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Hej Moef
Ja, og andre ville hellere have den pris som Sony mente de skulle koste - det er umuligt at gøre alle tilfredse
Ok. Det er nok her misforståelsen opstår. Sony-Centrene er ikke Sonys egne butikker - med enhedspriser el.lign. De har forskellige ejere (såvidt jeg ved) og konkurrerer om markedet sammen med andre almindelige radioforretninger. Men de hedder Sony-centre, fordi de kun sælger Sonys produkter. Specialbutikker om du vil. Konceptet kører vist efter franchise modellen, altså hvor en privat ejer kan starte en butik efter bestemte regler udstukket af moder-selskabet. Ligesom Imerco, Shell, Punkt1, Råd&Dåd og hundredevis af andre kæder herhjemme - hvor de enkelte butikker ejes privat og konkurrerer i lokal-området. Indtil videre er der dog kun 3 Sony-centre herhjemme, så det er en lille kæde /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Moef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 909 |
![]() |
|
Ovenstående sætning mener jeg ikke at have skrevet, men skidt pyt med det. Hvis der skulle have stået en pris på sitet, syntes jeg det skulle have været den pris den koster i Sonys forretning. Hvis ikke, så begge priser - altså incl. den vejl. Bortset fra det, så tror jeg faktisk at en del ville have sprunget fra fælleskøbet, ell. måske overvejet en extra gang, om de skulle springe på tilbudet eller ej (måske købe et andet sted) på baggrund af de vejledende priser på sitet. Jeg tænkte ikke selv på prisen, men mere på leveringstid, farve, HD størrelse, egne behov. Prisen var efter min mening fantastisk (min besparelse efter vejl. pris - men Sony fik jo også en order på 200 stk). Nu syntes jeg stadig det er en god 10-15% besparelse på et nyt produkt, men noget mindre end jeg egentlig regnede fra starten. Okay gutter & gut-inder, lad og glemme mit indlæg her, og kommer videre. Der dukker jo snart sikkert en fed super lækker Sony recorder op til os.... dejligt!!!! NB: kunne det tænkes, at recordere.dk udbyggede deres gruppe DVD rec. køb med -> gruppe DV videocam. køb he he? Jeg leder efter et billigt sted og købe et Sony DCR HC90 videocam som jeg brænder for. Moef |
||
![]() |
||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
|
Hej Moef, Rookie og andre prisinteresserede... Det burde måske have fremgået af fælleskøbet hvad Sony Center Roskilde's normalpris er - men nu er det den vejledende samt konkurrenternes pris der har været sammenlignet med. Det var dog ikke særlig svært selv at finde SC Roskilde's priser på deres hjemmeside. Her fremgår det, at HX710 sælges til kr. 4.999,- og HX910 til en introduktionspris på kr. 5.999,- /Lars |
||
![]() |
||
Moef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 909 |
![]() |
|
Hey Laursen, jeg har slet ikke tjekket SC's site (ell. andre priser), eftersom der jo næsten var rift om modellerne her på sitet. Da det er helt nye modeller, troede jeg at de typisk ville koste kassen hos SC, altså den vejl. pris. Og jeg havde også enn forventning om, at de typisk ville ligge meget tæt på vejl. andre steder hehjemme, specielt nu her hvor det er et nyt produkt. Men ja som du siger, kunne jeg bare have kikket mig lidt omkring Men som sagt, prisen er stadig god for sony'en (5200 kr. 910), men havde den været en ca. 3-500 kr. billigere hos SC i forhold til deres nuværende pris (6000 kr.), så havde jeg nok set efter en recorder lokalt her i mit området. Havde nok tænkt mere på leverance tider, eventuelle fejl ved recorderen, samt stødte til de lokale forhandlere m.m. - hvor det ville være nemmere med lokalt køb. Moef |
||
![]() |
||
Enfen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
|
Husk også, at der følger 5 dvd skiver med. Det skal da også lige med. Jeg har i hvert fald ikke tænkt mig, at brokke mig over prisen :) Redigeret af Enfen |
||
Kim
|
||
![]() |
||
Rookie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
|
Hallojsa Det er ikke fordi jeg har brokket mig over prisen - det var bare en bemærkning at den annoncerede besparelse var på 1.100! Og som sagt er servicen i top - slet ikke det man får hos Merlin... nogen der kan huske "Kontant" om Merlin? jeg var nemlig med i en af indslagene...... Hvis jeg ikke var glad for prisen på 4.400 så ville jeg ikke købe den... og i øvrigt er jeg glad for optageren, desværre ligger jeg med et opereret knæ og ikke kan gøre ret meget lige nu... Jeg glemte også at takke initiativtagerne til fællesindkøbet - Tak, keep out the good work! Næste projekt er en plasmaskærm - helst Sony! Adrian |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |