|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() Sendt: 24-November-2006 kl. 15:24 |
Jeg fik så i går endelig min wifi-internet-radio med over 5000 stationer fra hele verden. Og den virker! Kender du nogen i London, kan den dér fås for 99£. Den koster ca. det dobbelte i Danmark. Den kan også spille lagret musik fra min NAS, omend den kun opdager 50% af min lagrede musik (svarende til ca. 5500 sange) - måske den har en kapacitetsgrænse? Men i hvert fald: Radio-delen er imponerende, og det skyldes, at Bush har lavet en aftale med www.Reciva.com om at trække på alle dennes stationer. Fx er der også 41 danske stationer på den, herunder samtlige de væsentlige. Se mere her: https://www.reciva.com/joomla/index.php?option=com_content&a mp;a mp;task=view&id=138 kris Redigeret af kris - 24-November-2006 kl. 20:17 |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |