recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - File corruption
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

File corruption

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gigabyte Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gigabyte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: File corruption
    Sendt: 25-December-2012 kl. 21:24
Jeg har altid haft en slags fejl, eller issue kan man kalde det i 7MC.

Hvis jeg trykker stop på en optaglse, og MEGET hurtigt derefter trykker SLET, så kommer der en fejl meddelelse, og filen kan ikke slettes. Andre der har set samme issue, og er der en løsning.

Bare man ved det er det ikke noget problem.

Mvh
Gigabyte

100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 11:34
Har lige prøvet. Den slettede med det samme uden problemer.

/KL
Til top
alyz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-December-2007
Sted: Denmark
Point: 683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alyz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 11:14
Har selv oplevet problemet, men optagelsen kan slettes ved forsøg nr. 2. lige bagefter.

Tror det er fordi WMC Recording Service stadig er i gang med at skrive til filen, at man ikke kan slette optagelsen øjeblikkelig efter stop.

Men har ikke kigget nærmere på det, da det ikke var et større problem, og bruger ikke wmc mere.
Gamer: CoreI7 8750, 16GB, GTX1070 6GB, 512GB SSD.
MP: I3 2,9 GhZ, 4GB, 3 TB, 64 SSD
TV: 48PFS8109:
Anlæg: Denon /DALI
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu