|
Filer fra iPad til Windows pc |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juli-2013 kl. 21:06 |
||
Måske dagens dumme, men prøver alligevel.
Findes der en metode, uden at slå kabel til til computeren, til at få bl.a. Pdf- og billedfiler ud af iPad og over på pc. Lad gerne høre, hvordan i synkroniserer iPad med computeren :) |
|||
![]() |
|||
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Dropbox
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
iTunes
|
|||
![]() |
|||
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
||
kan iTunes køre trådløst ?
|
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
||
Ja dropbox bruger jeg også i forvejen. Men kræver at man husker at få filerne i dropbox på iPad.
iTunes kræver jo kabel. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Nåh nej |
|||
![]() |
|||
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
||
Øv, troede sgu lige der var kommet noget nyt - øv øv øv
![]() |
|||
![]() |
|||
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
||
Du kan installere icloud control panel og så sætte en folder op til dine photostream billeder. Så kommer billeder ihvertfald automatisk over men i photostream kvalitet.
Og jo, du kan godt sætte iphone til at synk over wifi i iTunes Redigeret af Berdel - 26-Juli-2013 kl. 21:23 |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
||
Jeg bruger fileapp. Klaus |
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Må jeg nok lige sætte mig ned og læse om |
|||
![]() |
|||
||
Ha! Sidst jeg tændte den var der 30 opdateringer ;-)) |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |