|
Filliste? |
Besvar |
Forfatter | |
SJOK
Bruger Oprettet: 01-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
Emne: Filliste? Sendt: 11-April-2004 kl. 00:47 |
Hej Lars! Jeg har bemærket, at du ofte linker til filer på recordere.dk. Derfor blev jeg nysgerrig efter at vide, om der et eller andet sted her findes en beskrivende liste over samtlige filer (med links) man kan downloade på recordere.dk? Hvordan kan man for at bidrage til samlingen? F.eks. har jeg en pdf manual til DMR-E85 som jeg gerne vil dele med jer (og den findes ikke på manual listen, som jeg har fundet), men så vidt jeg kan se, så må man kun uploade 500 kb og den fylder over 2 mb - så no go! På forhånd tak! |
|
SJOK
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 11-April-2004 kl. 00:56 |
Hej SJOK Nej, jeg har ikke en liste over filerne. Men jeg gemmer primært kopier af manualerne, på dansk og engelsk, og så nogle få andre filer jeg finder interessante Manualerne kan ses under Links -> Brugermanualer Du er velkommen til at maile mig manualen til E85, så lægger jeg den ud så andre interesserede kan hente den. /Lars (lars@recorder.dk) |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |