|
Film distribution |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brian7500 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-November-2013 kl. 19:31 |
Vi kender allesammen til Sonos hvor du med et enkelt apparat i hver rum har trådløs adgang til musikfiler fra din NAS.
Findes der et system der kan det samme. Bare med film? Altså et system hvor du kan koble et apparat til tvet i det enkelte rum og så streame film fra NASen.
|
|
![]() |
|
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rasberry Pi med XMBC eller plex installeret ved hvert tv. Men efterspørger du en producent der har lavet et sonos lignende system med film så eksisterer det så vidt jeg ved ikke endnu.
/Ehlz
|
|
![]() |
|
Brian7500 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for svaret.
Jeg har fundet ud af at jeg vidst hat lagt dette indlæg i et forkert forum.
Så jeg laver lige et nyt indlæg på rette sted.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |