|
Film fra bærbar til tv? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-September-2012 kl. 16:22 |
Hej
Jeg har et spørgsmål, jeg håber en eller anden kan hjælpe mig med. Jeg er i besiddelse af et ældre fladskærms tv, uden hdmi, en ps3 (med hdmi) og en macbook, med thunderbolt-->hdmi ER det muligt på en eller anden måde at bruge playstationen som receiver og så føre billedet fra min macbook op på skærmen? På forhånd tak Mvh Martin
|
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har dit tv dvi kan du gøre sådan her : Thunderbolt----->HDMI-------->dvi adaptor------->tv
Lyden skal så seperat ind i tv med Jack----->analog (rød/hvidt stik)
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Jeg har desværre ikke sådan en konverter
men har apple tv3 hvis det kan bruges på nogen måde?
|
|
![]() |
|
NightMartiN.DK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
Ud og køb en HDMI til DVI adapter og et Jack til 2 x Phono, de koster ikke alverden... Du kan ikke køre igennem din PS3 eller ATV3.
|
|
Onkyo 606
Panasonic BD60 Samsung 65" 8005 serie Sanyo Z4 + 90" Multibrackets lærred Scandyna MiniPod + MicroPod + Jamo S60CEN Intel NUC @ Kodi + Logitech DiNovo Edge PS3 Slim 320GB |
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Til at starte med så er det helt forkert forum... Her er fremvisning af hjemmebio/surround setup?? ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |