|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
AlexSmedegaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() Sendt: 26-Februar-2009 kl. 17:16 |
|
Hej Alle :) Jeg har tænkt på om det er muligt at overføre film afspillet fra min pc til mit gamle 28" prosonic trådløst? med lyd self :) Har tit tænkt på hvad en extender egentlig gør? Er det noget lign. det jeg skal have? Mvh. |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10514 |
![]() |
|
Hvis du har videoudgang på dit grafikkort, kan du tilslutte en såkaldt AV sender, eller videosender. På dit sekundære TV tilslutter du så den tilsvarende AV modtager, og så har du trådløst videosignal. Sådanne sæt kan købes fra ca. 300,- kr. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
AlexSmedegaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
|
Lyder da rigtigt fedt :) Vil lige se om jeg kan finde et sæt, andre bud er også meget velkomne (hvis der er andre muligheder) :) |
||
![]() |
||
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
|
En anden løsning kunne være en netværksafspiller som f.eks. en Popcorn Hour med trådløst netværk.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Okay, lyder da fedt.. Er der en modtager til mit tv nr. 2 med?
|
||
![]() |
||
johnq ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
|
Jeg bruger en Xbox 360 til at streame trådløst fra min HTPC i stuen til TV'et i soveværelset.
På xboxen får man Windows Media Center brugerfladen fra stuen ind på soveværelse TV'et, og man kan f.eks. skifte kanaler fra parabolen, se film fra harddisken etc. altsammen ligesom når man sidder i stuen. Du kan evt. læse mere om den mulighed her: http://www.microsoft.com/windowsxp/mediacenter/extender/setu p/default.mspx Redigeret af johnq - 27-Februar-2009 kl. 15:56 |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10514 |
![]() |
|
Hvilken form for modtager er der tilsluttet TVet siden det kan modtage trådløse signaler? Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
|
Det er Xbox'en der er modtageren... ![]() |
||
![]() |
||
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
![]() |
|
Hvordan skal en PCH afspille et tv signal? |
||
![]() |
||
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
|
Nu spørg AlexSmedegaard ikke efter en løsning med TV på det sekundre TV, men det kan faktisk lades sig gøre med PCH + GBPVR. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |