|
Film hakker i film med DTS-MA |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
KristianSon ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2012 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Problemet er bare, at hvis jeg prøver uden, bliver dts-ma signalet ikke sendt til receiveren
|
|||
![]() |
|||
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
||
Nu har du vel været inde i opsætningen af PowerDVD 12 og sat den til at decode DTS-HD Master og Dolby True-HD til under audio settings, den skal stå til Non-decodedhigh-definition audio to externaldevice(HDMI 1.3 only)
Redigeret af jespermart - 27-September-2012 kl. 17:54 |
|||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|||
![]() |
|||
KristianSon ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2012 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 29 |
||
Må indrømme at jeg ikke lige kan finde det sted, hvor jeg kan klikke DTS-HD Master til??
|
|||
![]() |
|||
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
||
Det er under Audio settings at du skal stille PowerDVD til (Non-decodedhigh-definition audio to externaldevice(HDMI 1.3 only) Hvis du ikke har været inde og sætte de settings bliver der pr default afspillet noget downmixet PCM og det er ikke sikkert din AVR kan afspille det Du skal ind under settings -> audio Speaker environment sættes til -> HDMI Output mode sættes til -> Non-decodedhigh-definition audio to externaldevice(HDMI 1.3 only ![]() Håber det lykkes for dig ![]() |
|||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|||
![]() |
|||
||
Den outputter "kun" dts, når jeg gør som du beskriver..
|
|||
![]() |
|||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
||
Som jeg spurgte om tidligere, hvilket grafikkort har du?
Edit: Ja jeg er blind. ![]() Redigeret af JordanDK - 27-September-2012 kl. 21:48 |
|||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|||
![]() |
|||
||
Prøv og se hvad dit lydkort supporterer under windows
Windows start -> Kontrolpanel -> hardware og lyd -> lyd Herinde kan du se hvilket lydkort der er aktiveret i dit tilfælde skal det være ATI HDMI eller Digital Audio (HDMI) Marker den ative enhed og tryk på egenskaber dernæst tryk på understøttede formater og der skulle så bl. a. gerne stå DTS-HD Master og Dolby TrueHD Hvis der ikke gør det er der noget galt med din driveropsætning til Ati kortet Hvis der står at DTS-HD Master og Dolby TrueHD er understøttet har du et problem fra dit ATI kort til recieveren |
|||
Jesper
|||
![]() |
|||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
||
Prøv at gå i enhedshåndtering og deaktiver alle lyddrivere med undtagelse af ATI.
![]() Enhedshåndtering finder du via højreklik på computer, vælg administrer og enhedshåndtering (dette er taget fra min bærbar, derfor realtek er aktiveret, men på alle mine har jeg altid alt andet end ati deaktiveret så, den altid bruger ati output med bitstream) |
|||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |