|
film overførsel til ipad |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
|
i dvdfab vælges lyd/billed/teksk individuelt og går udfra de automatisk kommer over hvis de er valgt, men må erkende jeg ikke selv bruger lige den del af dvdfab, bruger kun copy delen.
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
Jach ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-December-2005 Status: Offline Point: 117 |
|
Hej
Jeg har hentet Magic DVD Ripper - og den virker rigtig godt. Den koster også lidt, men ikke det vilde. Man får fem gratis rip/encoding til at starte med.
Programmet, som har en utrolig enkel brugerflade, bruger kun omkring 50 minutter på en halvanden times film - og så er den altså helt klar til ipaden rippet og encodet. Det spiller altså. :-)
Mange hilsner
Jakob
Ps. Nogen der ved om man kan oprette mapper i sin Movie-mappe, så man kan få et bedre overblik over sine film?
Redigeret af Jach - 17-Januar-2012 kl. 14:58 |
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
|
Du kan ikke oprette mapper.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
Jach ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-December-2005 Status: Offline Point: 117 |
|
Skod... apple... I hvert fald den detalje. Det meste andet er jeg nu ret begejstret for ;-)
|
||
![]() |
||
NK92 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2015 Status: Offline Point: 1 |
|
Hej.
Jeg har haft et lignende problem, men så faldt jeg tilfældigvis over dette værktøj: Apowersoft Video Download Capture Programmet fungerer upåklageligt! PS: Jeg ved godt, at dette er en gammel tråd, men jeg fandt den selv via google, da jeg skulle finde en løsning på mit problem, så mon ikke jeg kan hjælpe nogen alligevel. Redigeret af NK92 - 02-August-2015 kl. 14:52 |
||
![]() |
||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 892 |
|
I stedet for at fedte med konverteringer og M4V formart etc. så bruger jeg VLC for iOS (ikke VLC Streamer som trådstarter nævner).
Overførsel til iPad: Gå ind i iTunes/iPad/Apps og vælg VLC i den sektion der hedder Arkivdeling. Her kan du så tilføje filer direkte. Den 'æder' uden problemer MKV filer på samme måde som VLC gør i Windows/OSX. De fylder selvfølgelig noget mere men der er ingen konvertering og det tager kun et øjeblik at overføre. |
||
.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |