recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Film på itunes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Film på itunes

 Besvar Besvar Side  <1234 8>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2019 kl. 11:09
Bare slå dig løs. Kvaliteten er faktisk ret høj efterhånden. Og det fede er, at der er en del film, som bliver opgraderet efterfølgende, til både 4K DV og Dolby Atmos. Ud af 350 film, der er 111 af mine i 4K. Og har ikke set nogen, som er blevet fjernet
Mvh
Flemming Larsen
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2019 kl. 11:11
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Bare slå dig løs. Kvaliteten er faktisk ret høj efterhånden. Og det fede er, at der er en del film, som bliver opgraderet efterfølgende, til både 4K DV og Dolby Atmos. Ud af 350 film, der er 111 af mine i 4K. Og har ikke set nogen, som er blevet fjernet
super info. Fruen og jeg havner i Elgiganten senere i dag så
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2019 kl. 11:16
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Bare slå dig løs. Kvaliteten er faktisk ret høj efterhånden. Og det fede er, at der er en del film, som bliver opgraderet efterfølgende, til både 4K DV og Dolby Atmos. Ud af 350 film, der er 111 af mine i 4K. Og har ikke set nogen, som er blevet fjernet
super info. Fruen og jeg havner i Elgiganten senere i dag så

Der er ofte nogen rigtig gode tilbud!
Jeg har svært ved at styre mig, det er så nemt bare at trykke "køb"! LOL

Jeg tror du bliver glad for det!Thumbs Up
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2019 kl. 11:39
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Bare slå dig løs. Kvaliteten er faktisk ret høj efterhånden. Og det fede er, at der er en del film, som bliver opgraderet efterfølgende, til både 4K DV og Dolby Atmos. Ud af 350 film, der er 111 af mine i 4K. Og har ikke set nogen, som er blevet fjernet
super info. Fruen og jeg havner i Elgiganten senere i dag så
God fornøjelse med det. Der findes en app til iPad/iPhone som hedder cheapcharts. Ved ikke om den fåes til android. Den holder øje med tilbud i iTunes. Det kan så blive dyrt, da det er så nemt, at netop trykke køb. Du kan også sætte op, så den holder øje med film på en ønskeliste. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2019 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Bare slå dig løs. Kvaliteten er faktisk ret høj efterhånden. Og det fede er, at der er en del film, som bliver opgraderet efterfølgende, til både 4K DV og Dolby Atmos. Ud af 350 film, der er 111 af mine i 4K. Og har ikke set nogen, som er blevet fjernet
super info. Fruen og jeg havner i Elgiganten senere i dag så

God fornøjelse med det. Der findes en app til iPad/iPhone som hedder cheapcharts. Ved ikke om den fåes til android. Den holder øje med tilbud i iTunes. Det kan så blive dyrt, da det er så nemt, at netop trykke køb. Du kan også sætte op, så den holder øje med film på en ønskeliste. 
det gjorder den
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2019 kl. 15:51
Man skal huske at lade være med at blande

Streaming (Netflix)
Udlejning
Køb
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2019 kl. 20:01
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Men for ar svare på dit spørgsmål, så kan du i princippet godt risikere, at Apple mister rettigheder, eller ændrer på kvaliteten i negativ retning i stedet.


Er det nogensinde sket? Altså hvis man ser bort fra folk der flytter fra et kontinent til et andet, hvor rettighederne til materialet er anderledes.


Ændringer i negativ retning på kvaliteten sker jævnligt, men i de fleste tilfælde skyldes det, at man er ved at ændre på eks. lydsporet, så det faktisk ender med at blive en opgradering, når de så gør filmen tilgængelig igen. Vi hører jævnligt om personer, hvor film købt i 4K pludselig optræder i HD, men jeg tror ikke jeg har hørt om mere end et par stykker, hvor den ikke kom tilbage i fuld kvalitet igen inden for en uge.

Du kan dog principielt udtage en lokal kopi af dine film, men ikke i 4K HDR kvalitet, desværre, så det er lidt en nødløsning.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2019 kl. 20:45
Magen til lort skal man lede længe efter. Ville sætte den til at kører 50hz nu der sort skærm. Hvad fanden sker der. 50hz virker uden problemer på Shield. Jeg kører ned med den til Elgiganten i morgen.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2019 kl. 21:04
Kæft det tog tid at finde hvordan. Man laver en nulstilling
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2019 kl. 21:22
Under 20 minutter kan jeg se.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2019 kl. 21:40
Ro på mand. Du kunne jo også lige følge en guide. Hvis jeg ikke tager fejl, så har Torben eller Rasmus lavet en på flatpanels.

Husk ikke bare at sætte den til 50hz. Sæt den til 50hz som standard, men aktiver autoframerate, så den selv skifter til hvad end du ser. Og sæt også HDR til auto, hvis dit TV kan klare HDR.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2019 kl. 05:27
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Ro på mand. Du kunne jo også lige følge en guide. Hvis jeg ikke tager fejl, så har Torben eller Rasmus lavet en på flatpanels.

Husk ikke bare at sætte den til 50hz. Sæt den til 50hz som standard, men aktiver autoframerate, så den selv skifter til hvad end du ser. Og sæt også HDR til auto, hvis dit TV kan klare HDR.
det er jo der den går i sort. Den vil heller ikke kører i anden end HDR nu efter nulstilling.

Redigeret af T-Duck - 17-Juni-2019 kl. 05:37
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu