|
Film på itunes |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Forfatter | |||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Henrik K Kristensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
||
Man sidder og bliver helt nysgerrig efter hvad der er specielt i lige dit setup, når det virker enten out-of-the-box eller med meget få hurtige indstillinger for alle andre jeg har hørt om og hvad jeg selv oplever. Jeg har ikke meget elektronik der er mere brugervenligt.
|
|||
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
||
Er det ATV eller tv der går i sort? Klaus
|
|||
![]() |
|||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4130 |
||
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg prøvet før jeg kørte på arbejde at slå HDR fra på tv'et, så kunne apple tv'et kører i 4k SDR 50hz. Men kunne så ikke skifte til 24hz eller 60 hz, uden den mister forbindelsen til tv'et. hvor alle de ting som sagt virker uden problemer med shielden via bl.a kodi |
|||
![]() |
|||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
||
Hvad er Chroma sat til på Apple TV? (prøv 4:2:0 hvis den er sat til noget andet) |
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
![]() |
|||
||
jeg kan prøve når jeg kommer hjem. Men den sidder med de sammen kabler som shielden var sat til. Så teknisk set er intet ændre på nær der sidder en anden boks på nu. |
|||
![]() |
|||
||
Og kan ikke finde noget ligende fejl på google
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
||
Men du aner ikke om det er ATV, receiver, eller tv der er skyld i det..... Klaus
|
|||
![]() |
|||
||
Når shielden virker med sammen setup. jeg her ikke den eneste med det problem har jeg fundet ud af nu. se her
Redigeret af T-Duck - 17-Juni-2019 kl. 09:29 |
|||
![]() |
|||
||
Så hvis det ikke virker med at skifte port, som der var en i den tråd på macrumors havde held med. Så ryger den tilbage til elgiganten
|
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |