recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Film på itunes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Film på itunes

 Besvar Besvar Side  <1 5678>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 10:55
Du har 30 dages returret i Elgiganten, så hvis det var mig, så var jeg gået ned med den, og så efterfølgende gået ind, og købt en ny. Der er jo igen 30 dages retur. Der kan såmænd godt være en fejl, på det du har nu. Så prøv det, det vil kun koste dig lidt benzin.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 11:05
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Men alt logik siger, at når alle andre enheder virker på det på gældende setup. Så det ikke det der er galt, men den enkelte enkelte enhed(atv)

Jeg forstår din tankegangSmile Men sådan er det nødvendigvis bare ikke, beklagerWink




arh den køber jeg ikke. Du Få det til at lyde som Apple ikke kan lave fejl. Få hver gang jeg skifter HDMI kabel i ATV jeg ringere bliver det. Men der sker intet med de andre enheder, de kører bare som smurt
Det var ikke tale noget specifikt produktWink  Jo, apple har også fejl på deres produkter ligesom alle andre har.

Du kan bare ikke sige, at fordi det virker med det du har kørende der virker tilsynladende efterhensigten, og når så et apple tv 4k kommer på så virker det ikke. HDMI - HDCP 2.2 og handshake er lidt mere kompleks end du måske er klar overSmile Det er jo ikke alle der har problemer, og det er vist ikke få ATV der solgt verden over.

Selvfølgelig kan der da være fejl på dit ATV 4K, jeg kan så ikke forstå du ikke har fået den byttede endnu.


Redigeret af Potter - 06-Juli-2019 kl. 11:06
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 11:10
Du har tilsynladende haft din ATV 4k i ca. 3 uger på nuværende, og du har ikke fået den ombyttede den endnuOuch Det kunne jo måske have sparet dig for en del tid og frustationer, hvis fejlen lå i en defekt ATV 4kWink
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 11:21
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Du har 30 dages returret i Elgiganten, så hvis det var mig, så var jeg gået ned med den, og så efterfølgende gået ind, og købt en ny. Der er jo igen 30 dages retur. Der kan såmænd godt være en fejl, på det du har nu. Så prøv det, det vil kun koste dig lidt benzin.
det gør jeg også
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Du har tilsynladende haft din ATV 4k i ca. 3 uger på nuværende, og du har ikke fået den ombyttede den endnuOuch Det kunne jo måske have sparet dig for en del tid og frustationer, hvis fejlen lå i en defekt ATV 4kWink
nu har jeg også arbejde at passe. Så jeg skulle finde tid til at fejlsøge
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 11:29
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Men alt logik siger, at når alle andre enheder virker på det på gældende setup. Så det ikke det der er galt, men den enkelte enkelte enhed(atv)

Jeg forstår din tankegangSmile Men sådan er det nødvendigvis bare ikke, beklagerWink




arh den køber jeg ikke. Du Få det til at lyde som Apple ikke kan lave fejl. Få hver gang jeg skifter HDMI kabel i ATV jeg ringere bliver det. Men der sker intet med de andre enheder, de kører bare som smurt

Det var ikke tale noget specifikt produktWink  Jo, apple har også fejl på deres produkter ligesom alle andre har.

Du kan bare ikke sige, at fordi det virker med det du har kørende der virker tilsynladende efterhensigten, og når så et apple tv 4k kommer på så virker det ikke. HDMI - HDCP 2.2 og handshake er lidt mere kompleks end du måske er klar overSmile Det er jo ikke alle der har problemer, og det er vist ikke få ATV der solgt verden over.

Selvfølgelig kan der da være fejl på dit ATV 4K, jeg kan så ikke forstå du ikke har fået den byttede endnu.

det er pga. Tid jeg ikke har fået det gjort. Når jeg bruger 3 timer hver dag til og fra arbejde. Så er det ikke lige en time ekstra til og fra Elgiganten jeg lige har lyst til. Og weekenderne har været booket op
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Du har 30 dages returret i Elgiganten, så hvis det var mig, så var jeg gået ned med den, og så efterfølgende gået ind, og købt en ny. Der er jo igen 30 dages retur. Der kan såmænd godt være en fejl, på det du har nu. Så prøv det, det vil kun koste dig lidt benzin.
det gør jeg også
Sæt igang.Big smile
Alt i alt, når det kører, så er et ATV 4 et super godt produkt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1970
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 16:19
Oprindeligt skrevet af Henrik K Kristensen Henrik K Kristensen skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Under 20 minutter kan jeg se.
det tog to timer. Jeg kæmpede med det il 1,5 time inden jeg skrev.

Man sidder og bliver helt nysgerrig efter hvad der er specielt i lige dit setup, når det virker enten out-of-the-box eller med meget få hurtige indstillinger for alle andre jeg har hørt om og hvad jeg selv oplever.
Jeg har ikke meget elektronik der er mere brugervenligt.

Mit gæt er Handskake/EDID. Det er tilfældet i mit setup, hvor mit ATV er den eneste ulydige af komponenterne. Når først jeg har fået min vilje tvunget igennem så kører det fint ...Men det er desværre en daglig kamp hver gang den har været off.


Redigeret af TBC1 - 06-Juli-2019 kl. 17:00
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019
Sovevær.:KD-65AF8,HTP-075,ATV4K
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 17:15
Har aldrig haft problemer med mine to Apple TV 4K
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 20:03
Jeg kan meddele at nu er vi kommet hjem. Og sat den til. Og tv'et skulle lige indlæse den i cec protokol, og det ser ud til at virke meget bedre end med den gamle. Det tænder nu som med Shielden. Men er spændt efter i nat, når det hele har stået standby
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 20:04
Oprindeligt skrevet af TBC1 TBC1 skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik K Kristensen Henrik K Kristensen skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Under 20 minutter kan jeg se.
det tog to timer. Jeg kæmpede med det il 1,5 time inden jeg skrev.


Man sidder og bliver helt nysgerrig efter hvad der er specielt i lige dit setup, når det virker enten out-of-the-box eller med meget få hurtige indstillinger for alle andre jeg har hørt om og hvad jeg selv oplever.
Jeg har ikke meget elektronik der er mere brugervenligt.


Mit gæt er Handskake/EDID. Det er tilfældet i mit setup, hvor mit ATV er den eneste ulydige af komponenterne. Når først jeg har fået min vilje tvunget igennem så kører det fint ...Men det er desværre en daglig kamp hver gang den har været off.





det lyder som mit problem os. Men nu må vi se med den nye hvordan det går. Er positiv lige nu
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 20:11
Det ser ud til at match indhold også virker nu. Så det lader nok til at den anden var defekt i HDMI Porten
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 5678>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu