|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |
bims ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Du mangler vel en eller anden codes, filerne er i formatet AVCHD MTS filer og du kan evt prøve denne her.
Men hvorfor ikke bruge lidt kroner på f.eks pinnacle 14 ultimate collition ??, så slipper du for alt bøvlet og kan straks gå igang med redigering af dine rå filer.
|
|
JVC GY-HM100U & Canon EOS 550D
Adobe Premiere pro CS6, Pinnacle studio HD ultimate collection 14, BluffTitler & Magic Bullet Looks pro, Adobe Premiere Element 10 |
|
![]() |
|
scleyton ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() |
Fordi jeg er lidt nervøs for om min computer kan klare mosten..Har trodsalt kun 2 gb det er en hp dv9500..Så det er lidt derfor..
|
|
![]() |
|
bims ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Ok, du kan evt hente en trailversion af programmet her
|
|
JVC GY-HM100U & Canon EOS 550D
Adobe Premiere pro CS6, Pinnacle studio HD ultimate collection 14, BluffTitler & Magic Bullet Looks pro, Adobe Premiere Element 10 |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
jeg er helt enig med bims... prøv trial.... jeg syntes så bare du skulle prøve powerdirector 8 http://www.cyberlink.com/downloads/trials/powerdirector/download_en_US.html den er light for styresystemet imo
![]() Redigeret af rhsin - 12-Marts-2010 kl. 18:38 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
René: Har du erfaring med Pinnacle?
I så fald, mener du så at Power Direct er at fortrække frem for Pinnacle?
For mig er det også væsenligt at programmerne er lette at bruge.
|
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der kan også anvendes Pinnacle Video Spin, det er ikke Recurce krævende.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
Radiomand: Jeg har downloaded en prøve version af 'Pinnacle Studion 14' Hvad er forskelle på den og den du nævner?
Redigeret af -C5- - 12-Marts-2010 kl. 19:32 |
|
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Video Spin er helt Basic, Redigering, Undelægning af musik og tale, overgange, tekst og Fades. Mere skal man vel heller ikke bruge. Der er ikke nogen Grabber funktion, kan hente filer som er på PCen og fra Hukommelsekort.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Men personligt syntes jeg det er meget ligetil... (powerdirector) og altså langt mindre belastende for min bærbare i forhold til den som fulgte med canon kameraet
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har nu prøvet trial af både 'Pinnacle' og 'Powerdirector' De ligner hinanden meget. Dog måtte jeg konstanterer at 'Powerdirector' gik ned efter 20min rendering.
Men 'Pinnacle' er lidt tungerer at arbejde med.
|
|
|
![]() |
|
![]() |
jeg har hørt lignene fra andre brugere (om trialversionen)... jeg kan dog oplyse at den købte version ikke går ned... ved ikke om det er noget galt i nyeste trialversion der ligger på deres hp
jeg kører på win 7 4gb ram også på en acer bærbar 2,53ghz core 2 duo
dog vil jeg godt fremhæve svrt smart rendering på powerdirector.... den kan du desværre ikke teste i trialversionen... men den virker på avchd h264 filer, og sparer oceaner af tid i produktion.... da du slet ikke behøves at stå og rendere hele filmen, men kun fancy klip... (simple klip produceres hurtigere end avancerede)
når man har købt den får man et direkte link til nyeste og fulde version, samt en "extra" pakke... med lidt ekstra fyld og skabeloner... desuden er der en masse delt materiale i skabeloner osv. på deres site som frit kan benyttes Redigeret af rhsin - 12-Marts-2010 kl. 21:20 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
min pc er en HP med 2,8GHz intel core 2 duo processer, med 1,98Gb ram. Quadro FX2700M grafikkort.
Edit: Så virkede det, er brændt på DVD. Redigeret af -C5- - 12-Marts-2010 kl. 21:49 |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |