|
film som er et "must" |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
GadgetBoy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2012 Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Krigsfilm er altid et hit, når det kommer til god lyd :)
|
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
En af mine favoritter er 3:10 to Yuma
Fra anmeldelsen i High-Def Digest "The uncompressed PCM 7.1 soundtrack is a flat-out stunner.." Redigeret af katbird - 12-Marts-2013 kl. 14:43 |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Scenen i Transformers 3 hvor de hopper ud af flyet. Den har det hele synes jeg:)
|
|
![]() |
|
Stereolab ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Det ser ud til at denne her bliver et must:
http://www.avsforum.com/t/1462750/zero-dark-thirty-blu-ray-official-avsforum-review |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Regnen bla. i Hard Rain. Starten af Valkyrie Ca.10.min (ikke at resten er dårlig). puha der er mange....
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |