|
Film til Demo af Surround |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
LarsSB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan se smag og behag er lidt forskellig, jeg har ikke noget surround system
Istedet kobler jeg mit stereo-anlæg til TV'et, når der skal mere kraftig lyd på ![]() |
|
mvh Lars S
|
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
motorcykel scenen i i robot eller tog scenen i super 8
|
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Kunne I ikke nævne om det er surround-effekterne eller bas, der lægges mærke til i de nævnte film.
En del af de film som nævnes er vel mest kendt for deres BBBBAAAAASSSSSS? Kampus eksempel er vel mest på surround effekterne som jeg læser det? Har lige købt den pga. af dette
![]() |
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
surround effekter fra min side
![]() |
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
Mine forslag går på både bas og surround. Personligt bliver jeg mere imponeret når et mix har styr på ambience og panoreringer end at der er meget bas.
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Foreslag: En stickyliste under film, hvor man kunne liste film, med angivelse af bas/surround som imponerer inkl. scene (tidskode) ?
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Jeg har altid været vild med opera scenen i Det femte element.
Dels på grund af musikken og dels fordi effekterne er fede.
Og så er den klippet fantastisk.
Så er der nok nogen der siger bagstræberisk og gammeldags.
Skidt med det........
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Jep! En af de bedste surrund spor jeg har hørt. Og så er filmen heller ikke dårlig ;-)
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() Enig.
|
|
![]() |
|
JorgenC ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
Jeg så lige Inception forleden aften på min relativt nye hjemmebio. Fed bas! Og i det hele taget rigtig god lyd. |
|
![]() |
|
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
Introen til Savning Private Ryan, fantastisk test af surround.
|
|
![]() |
|
LarsSB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
I Avatar, specielt da rumskibet lander på Pandora er der godt gang i de lave frekvenser, der lander "tungt" i gulvet. Cloverfield og Inception er også ganske fornuftige ;-)
|
|
mvh Lars S
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |