|
Film til Demo af Surround |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Visca Blaugrana ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2005 Status: Offline Point: 155 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har sagt det foer og siger det gerne igen
og her
Redigeret af Visca Blaugrana - 17-Juni-2013 kl. 13:37 |
|
![]() |
|
skyeagle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
Hej og tak.
Visca er den god og nem at gå til ? Hvor kan man købe den henne i dk? Mvh Kim |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
skyeagle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
Life of pi er virkelig også en fantastisk 3D film med utrolig 7.1 lyd ! Blev faktisk lidt søsyg da de var ude på havet.
Mvh Kim |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Transformers - alle sammen, de sidste 20-25 min af Star Trek fra 09, Hulk fra 03, Første 10 min af Terminator Salvation, avatar, Thor, Prometheus, TRON Legacy og alt siden den første Kill Bill Tarentino har lavet. Hvis subben skal strække ben, War Of The Worlds - der hvor den trebenede rum-dyt kravler op af gaden i starten.. Enjoy!
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
LarsSB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
Denne tråd vil sikkert interessere jer m frekvens-charts fra film
Interessant at se at flere film har content under 20Hz, dog i de fleste tilfælde med lav output The Low Frequency Content Thread (films, games, music, etc) http://data-bass.ipbhost.com/index.php?/topic/12-the-low-frequency-content-thread-films-games-music-etc/ |
|
mvh Lars S
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |