|
Film vi gerne vil ha' på Blu-ray-tråden |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
T-1000 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Juli-2016 kl. 19:45 |
|
Jeg tænkte at vi kunne starte en tråd om hva' der gerne måtte udkomme på BR...
Jeg starter: KLOVN, 7-disc blu-ray boks. Tænkte at hver sæson lige kunne klemme sig ned på en skive, droppe det latterlige 4:3 format, til widescreen og bare et lidt skarpere billede + en ekstra disc med nyt ekstra materiale. |
||
Pain can be controlled - you just disconnect it.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Smallville alle sæsoner. Med DK tekst selvfølgelig.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
T-1000 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
|
Terminator 2 - 25th Anniversary Edition
Skal indholde: - Et endnu bedre billede, 4K transfer... - Nyt 2016-kommentarspor med James og Arnold - Nye 2016 interviews med hele holdet af skuespillere
|
||
|
||
![]() |
||
|
Jeg køber den med det samme
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Også mig. Jeg har de to første sæsoner på dvd, men de stoppede efter, at der var udgivet to kun.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Nogle gange forstår man bare ikke hvad der foregår i hovederne på de danske / nordiske DVD og blu-ray producenter...
![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
No shit. Det er stupidt. Det er latterligt, når du kan købe en Blu-Ray i USA med DK tekst, og den ikke er kommet herhjemme.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Henrik K Kristensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
|
Jeg lover at købe 2 sæt hvis det kan fremme udgivelsesdatoen
![]() |
||
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Jeg kan skam love at jeg IKKE køber et sæt
|
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
|
The Abyss Har ikke engang været udsendt på anamorphic DVD
![]() |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
|
+1! Var på vej ind for at skrive det samme
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
|
Jeg vil bare gerne have Disney/Pixar til at udgive film på UHD Blu-ray
![]() |
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |