|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Solermo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 10-April-2009 kl. 19:52 |
Jeg tænkte på hvis man har en mac computer, så kan man få airport express boksen og tilslutte sit anlæg og derved høre musik derpå. Trådløst vel og mærke. Findes der en løsning til at kunne gøre det samme med billede og lyd evt, til ens fjernsyn..? Jeg har kigget på Apple TV boksen, men efter havd jeg kan se så understøtter den ikke rigtig mange formater, fx ISO osv. Meningen er som sagt at jeg kan se en film eller lign som ligger på computeren på fjernsynet. Trådløst. |
|
![]() |
|
DarkStar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
![]() |
Hvis du vil holde dig i Mac universet, kan du godt bruge Apple TV og så f.eks. installere Boxee på
den, så du får en bredere understøttelse af filformater. Redigeret af DarkStar - 10-April-2009 kl. 23:10 |
|
An a day...
|
|
![]() |
|
Solermo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
tak for svar, lyder jo absolut som en mulighed.
Er der ikke andre muligheder indenfor det.? Ønsker simpelt at kunne overføre signalet til tv'et, fra en film af... Behøver ikke alle mulige andre features. |
|
![]() |
|
![]() |
Lige en lille side spørgsmål. Har opdaget at mit tv er : PC-netværkslink DLNA-certificeret, dvs jeg kan tilslutte computer ikk.? Der står dog jeg kun kan få vist billeder og musik derpå, og via et alm LAN kabel. Hvis jeg trækker det LAN kabel ned til min switch som er trådløs, vil jeg kunne se den på netværket så.? og derved kunne benytte mig af dens muligheder via computeren selvom computeren jo fungerer trådløst.? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |