|
Film |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |||||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Jeg tror at det er pga streaming...Jeg har tidligere købt ca 10-15 BD om måneden , nu er det vel ca 3-5. Og det er pga streaming , lovligt
MVH |
|||||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||||
Det forsøger Coda sikkert også, men de er ikke tilgængelige. Forstår ikke hvorfor du tager folk med umoden tilgang til ejendomsretten i forsvar. |
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
||||
Streaming uden unblock? Problemet med streaming er mange: Den tekniske kvalitet kan være en øvelse. De tilbyder ikke alt - jovist nogle søger andre veje med netflix. Endelig, så tror jeg sagtens du i perioder vil finde ting, som sagtens er en fordel at have stående derhjemme, som ikke bare kan trækkes ned fra nettet. Den ægte filmfan er langt mere energisk end hvad streamingtjenester kan og vil tilbyde - de vil i højere grad eje film. Jeg kan så blot ønske at køb via download, kan blive en mulighed. - Måske ved siden af film på skiver.
Redigeret af tonice25 - 19-April-2015 kl. 12:38 |
|||||
![]() |
|||||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4116 |
||||
Jeg synes der mangler et væsentlig punkt på listen: Leje.
Jeg lejer da stadig 4-8 film om måneden, da jeg ikke gider at eje, da jeg næsten aldrig ser filmene igen. Streming er da meget god til underholdning i hverdagen. Men når jeg skal nyde en film, så må den lejes, da jeg klart kan se forskel, når filmen kommer op på lærred og lyden er jo noget helt andet i HD. Og hvis man vil lovligt streame sine film, så kan man jo ikke se nye film. Var det i søndags avisen, hvor de havde undersøgt Netflix: 50% af de film der var tilføjet inden for det sidste år var over 10 år gamle. |
|||||
![]() |
|||||
kec2 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 336 |
||||
Jeg synes at den er svær. Den fedeste oplevelse får jeg i biffen, det er bare ikke så tit jeg kommer der. Derfor bliver der købt en del blu-ray skiver, for billed og lyd er bare bedre end på tv og streaming i, mine øjne og øre.
|
|||||
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
||||
Leje, det er rent forglemmelse, at jeg ikke har taget det afstemningspunkt med. Men nu er det at leje vel heller ikke så udbredt mere? Jeg tror, at der er et sted, jeg kan leje film - ellers skal jeg køre temmelig langt for at finde et sted mere.
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Med hensyn til Blu-ray, så er jeg helt enig. Men med Nordisk Films dommedagsprofeti, så er det skiver som sådan, der helt skal væk - selvom kun DVD er nævnt i den artikel og link her i debatten. |
|||||
![]() |
|||||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
||||
Og hvordan i alverden tager jeg disse folk til forsvar bare fordi jeg ikke tager letkøbte påstande uden dokumentation for gode varer? Du skriver direkte det ikke er streaming men piratkopiering, som tager livet af DVD salget, det er da en påstand som kræver noget dokumentation, hvis det ellers skal tages seriøst. |
|||||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Som billedet indtil videre viser, så er denne afstemning repræsentativt for, hvad danskerne mener - de er fortsat for film på skiver!
|
|||||
![]() |
|||||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
||||
Det er nok rigtigt MEN , kender mange som mig selv der køber langt færre BD , og efterhånden ser en del Netflix/HBO...så tror afstemningen er lidt misvisende... MVH |
|||||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||||
![]() |
|||||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
||||
Repræsentativt hvordan? Kender du aldersgruppen, økonomi, særlige interesse for emnet osv? og hvis danskerne fortsat vil have deres film på skiver, er det da underligt streaming tordner frem, mens DVD salget falder og åbenbart så meget at en af de helt store spillere på det danske film marked, overvejer allerede fra 2018 at stoppe med DVD salg. |
|||||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Og du kan selvfølgelig ikke få armene ned i en ovenud begejstring, at streaming kan tilbyde alt. Hvis ikke optimalt bedre end på skiver. Der findes mange interessegrupper (handicap) på Facebook, der forsøger at råbe streamingtjenesterne op. Med Nordisk Film i spidsen, så lyttes der ikke til dem. Det Nordisk Film er i gang med er at det skal være billigt, nemt, på bekostning af middelmådig kvalitet
Redigeret af tonice25 - 19-April-2015 kl. 17:19 |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |