|
Film |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | ||||||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
Wow just wow. ![]() |
||||||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||||||
![]() |
||||||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4116 |
|||||
Bare fordi der er nogle der råber op, er det jo ikke ens med at det er et stort problem. Hvor stor en del af den danske befolkning er handicappede? |
||||||
![]() |
||||||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4116 |
|||||
Bestemt ikke. Men har familie og venner. Tag bare at kig på jul og børnefødselsdage. For bare 20 år siden var der til hver fødselsdag flere CD'er og DVD'er blandt gaverne. Kigger man i dag, så ser man det aldrig. |
||||||
![]() |
||||||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
|||||
Jeg prøver igen, igen. Dem der ikke kan høre. Stabil tekstning har et forspring på skiver.
|
||||||
![]() |
||||||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
|||||
Så kommer jeg nok til nogle andre fødselsdage, hvor CD'er og DVD'er kan opstå som gaver.
|
||||||
![]() |
||||||
|||||
Det er jo noget helt andet. Det er ikke det vi diskuterer! Vi diskuterer om det er rigtigt at 80% af alle dansker køber deres film på et medie og det er noget helt andet! |
||||||
![]() |
||||||
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
|||||
Jeg vil 24/7 købe mine film på skive så længe den fås på skive.
Men jeg kan da godt forstå folk vælger dem fra, da f.eks ATV3 pg dens itunes samt Netflix er hurtigt og nemt. Men igen, Skiven frem for streaming til hver en tid ![]() |
||||||
![]() |
||||||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
|||||
Hold nu op. Du må da kunne forstå at sandheden om danskernes filmindkøbs vaner findes på Facebook. |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
|||||
Du har absolut ingen forståelse for minoritetsgrupper. Som også tæller de døve ... suk.
Redigeret af tonice25 - 19-April-2015 kl. 19:53 |
||||||
![]() |
||||||
|||||
Nu stopper du altså med at tillægge mig en masse motiver, som jeg hverken har eller givet udtryk for. ![]() Vi snakker om streaming har haft en negativ indflydelse på DVD salget, OG om danskerne foretrækker fysiske medier fremfor streaming eller downloads. Det har ikke en skid at gøre med manglende forståelse for hørehæmmede, men rent og skær faktum at iflg. et brancemedlem, så har streaming en negativ indflydelse hvilket de kraftige dalende salgstal også viser. Du er ikke alene faktaresistent, men du læser også indlæg som fanden læser biblen. Fuldstændig håbløs debat niveau. ![]() |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
|||||
En sund blanding af Bio, Streaming tjenester og køb af film.. Hvis jeg har set noget jeg kan lide, enten i Bio eller Streaming, så køber jeg det på et fysisk medie. Men direkte impulskøb på fysiske skiver, det gør jeg utrolig sjældent.
Køb af online film byder jeg mig ikke om.. manglende ekstra materiale (alt efter tjenesten), billed kvaliteten samt manglende HD lyd. Og hvad hvis jeg skifter tjeneste.. Så forsvinder købene også..
|
||||||
![]() |
||||||
|||||
Som det seneste link antyder, så er det påfaldende, at Nordisk Film kommer med en begrundelse, at 220 millioner er et tab. 220 millioner synes jeg ikke man skal klage over. Det må da være en rigelig sum til opbygge diverse medieplatforme!
|
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |