recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Filme en optræden+ streame det til 3-4 andre TV’s
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Filme en optræden+ streame det til 3-4 andre TV’s

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Filme en optræden+ streame det til 3-4 andre TV’s
    Sendt: 29-April-2022 kl. 23:07
Hejsa en lidt mærkelig forespørgsel,

Men findes der en slags videokamera som feks kan optage er teatershow i god kvalitet som så kan streames live på 3-4 andre TV’s ?

Overvejer det på vores skole hvis der feks bliver vist teater i hallen at man så samtidig kan følge med i et klasselokale.

Det er ikke genmtænkt - men nogen der tror om det er teknisk muligt ?

LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2022 kl. 23:36
Hej.

For et par uger siden så jeg en live presentation af nye produkter fra Back Magic Design, som også laver DaVinci Resolve Video Redigerings Programmet.

Her blev kort nævnt Blackmagic Web Presenter HD til $495
Og Blackmagic Web Presenter 4K til $695

Det er en lille boks, som gør at man kan 
'Live stream from
any 12G‑SDI video
source direct to YouTube,
Facebook, Twitter and more!'

Man skal bare tilslutte en 'SDI video source such as a live production switcher or a camera'

Og så skal de 3-4 TV, bare vise YouTube.

Hilsen Carsten. 

Redigeret af csell - 29-April-2022 kl. 23:37
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19470
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2022 kl. 23:38
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 4707
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2022 kl. 23:38
Jeg ved ikke hvor god kvaliteten blir på et TV, men skype via et godt tlf kamera på stativ skulle vel kunne gøre det.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Point: 1958
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2022 kl. 08:18
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.
Hvaeh, får du provision eller hvad? LOL synes jeg har set et par tråde efterhånden hvor du 'sælger' produktet
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Point: 4695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2022 kl. 09:18
Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.
Hvaeh, får du provision eller hvad? LOL synes jeg har set et par tråde efterhånden hvor du 'sælger' produktet

Hej.

Det må i undskylde. Jeg gemte at skrive at DaVinci Resolve Video Redigerings Programmet er Gratis. Så jeg får ingen Provision.

Hilsen Carsten.
Til top
wizdk79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-August-2007
Point: 479
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wizdk79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2022 kl. 10:47
Hej. 
Bruger i Microsoft teams på skolen?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2022 kl. 10:48
Jeps
Til top
wizdk79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wizdk79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2022 kl. 10:54
Så er der live events med i teams man kan kan bruge. 
Så behøver du  en bærbar med et godt ekstern webcam og en god mikrofon

Hvor stort et budget har du til det?

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2022 kl. 11:04
det har jeg ikke fået afklaret helt endnu, det er kun en tanke jeg har fået, men tænker at hvis man kan dette så er mulighederne jo store i fremtiden, nogen eksterne webcams du kan anbefale ? tænker at kvaliteten gerne skal være ret god hvis det skal streames til microsoft teams - er det noget du har haft erfaring med ?

Til top
wizdk79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wizdk79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2022 kl. 11:13
Det kommer an på dit budget. 

Jeg har har holdt flere live events på den uddannelsesinstitution jeg arbejder på under corona i MS teams og YouTube. 

Jeg kan lige skrive til dig i næste uge med hvad udstyr vi har brugt

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2022 kl. 11:26
kan man eventuelt have et videokamera som man tilslutter en computer og man så bruger det i microsoft live events - ikke at jeg har erfaring med det, men mere hvad der findes af gode videokameraer, eller er webcams gode nok ? - tænker kameraet både skal opfange lyd og video fra en sal hvor der både er børn og forældre i. så det er lige hvordan man nemmest og bedst opsætter sådan noget
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu