|
Filmformat: TZ30 og Apple Tv3 ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
r214si ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-August-2012 kl. 21:58 |
hej
Har idag et Panasonic TZ5 hvis film jeg fint kan se på mit Apple TV3. Men overvejer at skifte til TZ30, men det er jo AVHD..? Men kan ikke blive klog på om dette kan vises på Ipad og ikke mindst apple TV Nogen der ved om det er muligt eller ej ? på forhån dtak
|
|
![]() |
|
FNørd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er muligt, det der giver problemer med avchd 2 er 1080p50 (60)
Kameraet skulle kunne eksportere til iMovie via usb, bare du holder dig fra 1080p50. Jeg har et Sony Nex-5N og det virker. Du kan bruge ClipWrap til at konvertere 1080p50, den koster ca 50 $. Derefter kan du hive det ind i iMovie og eksportere til iPad. Der er også et freeware program - som jeg ikke lige kan huske navnet på. Mvh FNørd Redigeret af FNørd - 14-August-2012 kl. 00:42 |
|
![]() |
|
r214si ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak Fnørd.
Men det er jo lidt bøvlet at huske hvergang, så pointen var at kunne lægge det ind og afspille det. Kender mig selv godt nok til at vide at jeg glemmer det halve :-) Du tænker sikkert på handbrake ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |