|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() Sendt: 24-December-2008 kl. 10:28 |
Hey jeg kom til at tænke på en tegnefilm jeg har set for mange år siden, som jeg godt kunne tænke mig og vise børnene i min familie men kan simpelthen ikke huske hvad den hedder.
Den handler om en dreng der kommer ind på et bibliotek og falder i noget og så bliver han til en tegnefilms figur og der er 3 eller 4 bøger der tager ud på eventyr med ham, der var dansk tale på den.. Men kan simpelthen ikke huske navnet så håber der er nogen der kan hjælpe mig.. :S |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12373 |
![]() |
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
Tusind tak der var lige præcis den. ser ikke ud til man kan få den på dvd, men kan være man kan låne den på biblioteket.. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
'Bøgernes Herre' hedder den på dansk, og den findes desværre kun på VHS, hvis det skal være med dansk tekst/tale.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |