recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Filmnørden over alle!! Laurist
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Filmnørden over alle!! Laurist

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
ARTISTEN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 469
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Filmnørden over alle!! Laurist
    Sendt: 04-September-2012 kl. 21:56
HejSmile

Laurist Fra Viborg har set 1300 film plus TVserie på DVD, Hør ham fortælle i dette pragtfulde interview om det at være freeak og se 9 ud af 10 film på plakaten i biografen. Han har en tro på at Biografen nok skal overleve.

Laurist er nu event manager og har startet eget firma.Wink

Redigeret af ARTISTEN - 04-September-2012 kl. 23:44
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 08:58
Jeg går sjældent i biffen. Men med antal film, så har jeg da nok set lige så mange film.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Redman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-September-2008
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Redman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 16:09
Hvis han ser 9 ud af 10 film der bliver vist i biografen har han set mange dårlige film :P
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg går sjældent i biffen. Men med antal film, så har jeg da nok set lige så mange film.

Ok det er jo helt overvælende , jeg har set ca. 300.

Jeg glemmer ikke en film på DR omkring 1980, den foregår i et højhus og der er en sindsyg forbryder efter en kvinde , højhuset er ellers tomt, og så går den vilde jagt , der bliver kørt en del i elevator.

Jeg var ikke så gammel men jeg husker hvordan vi skreg , (ind nu i elevatoren han kommer nu), Det er nok den mest spændende film jeg har set.Tongue
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Point: 1219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 17:07
Jeg har nok et sted mellem 1000 og 1200 film og serier på DVD og Blu-Ray stående på hylderne. Det er godt at ha' lidt og vælge imellem Wink

Redigeret af Giffel - 05-September-2012 kl. 17:08

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 17:18
Oprindeligt skrevet af Giffel Giffel skrev:

Jeg har nok et sted mellem 1000 og 1200 film og serier på DVD og Blu-Ray stående på hylderne. Det er godt at ha' lidt og vælge imellem Wink

Det er godt, der er nogle som ser mange film, men i køber vel ikke alt? overvejer i nogle gange streaming fremfor at have det til at stå- Det må fylde ennorm alle 1200 dvdèr.Wink

Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Point: 1219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af ARTISTEN ARTISTEN skrev:

Det er godt, der er nogle som ser mange film, men i køber vel ikke alt? overvejer i nogle gange streaming fremfor at have det til at stå- Det må fylde ennorm alle 1200 dvdèr.Wink

Jo det fylder da en del Wink

Streaming gider jeg ikke før kvaliteten og lyden er på højde med Blu-Ray, når/hvis det sker så vil jeg da overveje det Tongue

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 17:41

Jo det fylder da en del Wink

Streaming gider jeg ikke før kvaliteten og lyden er på højde med Blu-Ray, når/hvis det sker så vil jeg da overveje det Tongue
Som det det ser ud nu, så foretrækker jeg også at have det på discs. Selv om det fylder en god del af kælderen.Ouch
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 17:42

Ikke mere end 50-65%.Embarrassed
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Tarkin Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 08-August-2006
Point: 939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tarkin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 22:02

Jeg glemmer ikke en film på DR omkring 1980, den foregår i et højhus og der er en sindsyg forbryder efter en kvinde , højhuset er ellers tomt, og så går den vilde jagt , der bliver kørt en del i elevator.

Jeg var ikke så gammel men jeg husker hvordan vi skreg , (ind nu i elevatoren han kommer nu), Det er nok den mest spændende film jeg har set.Tongue
Du tænker ikke på denne

Wink

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 22:38
Oprindeligt skrevet af Tarkin Tarkin skrev:

Wink

Minder da vist en del om Die Hard

Redigeret af Kampus - 05-September-2012 kl. 22:39
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8644
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 22:53
Det ER Die Hard med den oprindelige danske biograftitel.
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu