|
Filmnørden over alle!! Laurist |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |||
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-September-2012 kl. 21:56 |
||
Hej
![]() Laurist Fra Viborg har set 1300 film plus TVserie på DVD, Hør ham fortælle i dette pragtfulde interview om det at være freeak og se 9 ud af 10 film på plakaten i biografen. Han har en tro på at Biografen nok skal overleve. Laurist er nu event manager og har startet eget firma. ![]() Redigeret af ARTISTEN - 04-September-2012 kl. 23:44 |
|||
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg går sjældent i biffen. Men med antal film, så har jeg da nok set lige så mange film.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Redman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Status: Offline Point: 194 |
||
Hvis han ser 9 ud af 10 film der bliver vist i biografen har han set mange dårlige film :P
|
|||
![]() |
|||
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
||
Ok det er jo helt overvælende , jeg har set ca. 300. Jeg glemmer ikke en film på DR omkring 1980, den foregår i et højhus og der er en sindsyg forbryder efter en kvinde , højhuset er ellers tomt, og så går den vilde jagt , der bliver kørt en del i elevator. Jeg var ikke så gammel men jeg husker hvordan vi skreg , (ind nu i elevatoren han kommer nu), Det er nok den mest spændende film jeg har set.
![]() |
|||
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
|||
![]() |
|||
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
||
Jeg har nok et sted mellem 1000 og 1200 film og serier på DVD og Blu-Ray stående på hylderne. Det er godt at ha' lidt og vælge imellem
![]() Redigeret af Giffel - 05-September-2012 kl. 17:08 |
|||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|||
![]() |
|||
||
Det er godt, der er nogle som ser mange film, men i køber vel ikke alt? overvejer i nogle gange streaming fremfor at have det til at stå- Det må fylde ennorm alle 1200 dvdèr.
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
||
Jo det fylder da en del ![]() Streaming gider jeg ikke før kvaliteten og lyden er på højde med Blu-Ray, når/hvis det sker så vil jeg da overveje det ![]() |
|||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
||
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
||
Du tænker ikke på denne
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Redigeret af Kampus - 05-September-2012 kl. 22:39 |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8644 |
||
Det ER Die Hard med den oprindelige danske biograftitel.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |