|
Filmnørden over alle!! Laurist |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
||
![]() |
||
Hr. Herman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-April-2012 Status: Offline Point: 8 |
|
Hej. Er ret sikker på det ikke er den. Synes ikke plottet passer med de brudstykker jeg kan huske. Men det er jo også en del år siden efterhånden. Har ikke været særlig gammel da jeg så filmen, men husker den også som værende sindssyg uhyggelig. Sjovt at der ved gennemlæsning af denne tråd pludselig opstår nogle minder og billeder på nethinden, som forlængst virkede glemt. Gad vide hvordan den ville virke i dag? Sikkert tåbelig. Kan huske "the bad guy" arbejde som guldsmed(tror jeg) i et højt kælderlokale med vinduer ud til fortorvet. Vores hovedperson kommer gående og standser for at se på det lavtliggende forretningsvindue. De får øjenkontakt og hun genkender ham som gerningsmand til en forbrydelse hun har overværet, og han genkender hende. Herefter foregår jagten i tidligere omtalte kontorbygning. Og ja, kan bestemt også huske elevatorscenen. Har desværre ikke nogen bud på skuespillerne.
Redigeret af Hr. Herman - 07-September-2012 kl. 15:13 |
||
![]() |
||
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
|
Hej Hermand Hej det lyder som den film jeg husker - kan man få den på DVD???? Ville gerne genopleve gyset fra de glade 70erer
![]() |
||
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
||
![]() |
||
Hr. Herman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-April-2012 Status: Offline Point: 8 |
|
Kan desværre ikke komme filmen nærmere end hvad jeg allerede har beskrevet. Har ingen ide om den er udgivet på DVD eller hvor, og på hvad iøvrigt, man skal søge og lede. |
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
|
The 13th floor, måske?
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
|
Det var. Nightmare on the 13th floor, jeg tænkte på men dem er for nu
|
||
![]() |
||
|
Hej ![]() Jeg har lige set den på youtube, den er også uhyggelig, men det er desvære ikke denne film. Den film jeg tænker på, er en kende mere realistisk efter min smag , hovedepersonen er ved at blive kvalt på flere etacher men når i sidste øjeblik ind i en elevatoren, den har glatte døre som vi kender fra idag, ikke dette karataristiske skydenet som er i denne film. led endelig vidre den er sandsyndligvis på youtube, det er sandsyndlig ikke en hitckok, så dem kan vi udelukke.
|
||
|
||
![]() |
||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
|
Hr.Herman,
Jeg husker godt det med guldsmeden og ikke mindst at kameraet køre glose up på hans hvide gummi sko ude på fortovet mens jagen går derudaf, og det ender med at han jagter hende i en kontorbygning hvor der køres op og ned i elevatorerne. Denne film var en del af serien Thriller som blev sendt i 1974 på DR. Denne film/ afsnit hedder, I'm the Girl He Wants to Kill. Guldsmeden/ manden med gummiskoene blev spillet af Robert Lang og Og den jagtede dame blev spillet af, Julie Sommars. Og instruktøren hedder Shaun O'Riordan. Redigeret af Potter - 16-September-2012 kl. 11:18 |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
|
Og så lige et link. til hele filmen: http://www.youtube.com/watch?v=Y-m3hpkx4i4
|
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
|
Hej Potter, Smukt arbejde. ![]() Tak for link og info. Må se den ved førstkommende lejlighed.
|
||
![]() |
||
|
tak potter
Det er den, til alle, se den hvis i tør. |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |