|
Filmnørden over alle!! Laurist |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Brugernavnet "Artisten" minder mig om en film af samme navn... Er der nogen, som ved om hvornår denne film kan købes på enten DVD eller Blu Ray? Har desværre ikke været på plakaten i Aars Bio...
|
||
![]() |
||
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
|
Hej ![]() Svaret fra Artisten himself , Jeg mener allerede den kan købes , Hvis det er denne: Redigeret af ARTISTEN - 16-September-2012 kl. 18:14 |
||
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Jo - TAKker for svaret! Det Er denne film... Så må jeg se efter den i min lokale Expert, eller Kvickly!
![]() |
||
![]() |
||
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
|
Til Turbo2
Den kan sandsyndlig købes billigere på feks Amazon UK end Kvickly
|
||
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
||
![]() |
||
|
Sikkert - og takker. Men har bare ikke Dankort, så kan ikke købe noget på nettet...
|
||
![]() |
||
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
|
du kan godt købe med mastercard på Amazon UK
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Hvis folk ikke har et Dankort, har de næppe heller andre kreditkort pga mgl tillid fra banken
![]() Redigeret af Kampus - 17-September-2012 kl. 11:11 |
||
![]() |
||
HQjben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 583 |
|
Eller også er de ikke gamle nok... Eller også gider de ikke dankort... Eller...
Men fint du lige sætter andre i bås omkring tillid fra banker, det er sgu virkelig dårlig humor! |
||
![]() |
||
|
Det koster penge, at hæve penge, vha. Dankort og andre kort. Jeg har hidtil klaret mig fint med mit papkort, som personalet i "Spadserekassen" stikker i printeren, når jeg skal have lidt kontanter. Det koster sikkert OGSÅ penge, at gøre det på denne, gammeldags måde! Og nej - det har ikke med manglende tillid til pengeinstitutter at gøre... Jeg har nok mindre tillid til at skulle afgive kortnummeret, eller hvordan det nu foregår på nettet - man ved jo aldrig, hvad der lusker rundt her nede under tastaturet, vel? Der kan jo nemt smutte noget udenom selv det bedste antivirusprogram.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |