recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - filmplakater
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

filmplakater

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: filmplakater
    Sendt: 01-Marts-2021 kl. 19:02
Hej med jer.

Jeg skal bruge nogle filmplakater og vil høre og i kender nogle fede steder på nettet.

På forhånd tak.
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
BelowZero Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2021
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BelowZero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2021 kl. 20:01
Dem jeg har, kommer vist alle fra Amazon. Jeg bruger søgeteksten "movie poster double sided 27x40" på Google.
Der skal klippes lidt af i højden for at passe til de rammer jeg bruger.

Mvh Claus
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2021 kl. 20:05
Tak.
Hvorfor double sided?
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
BelowZero Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2021
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BelowZero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2021 kl. 20:10
Fordi jeg bruger bagbelyst plakater. Så er der tryk på begge sider, og så har man super kontrast. 
De rammer jeg bruger kan åbnes forfra, og det er derfor meget let at skifte plakater.
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2021 kl. 20:13
Fedt :-) Hvad bruger til belysning, LED-bånd?

Jeg bliver iøvrigt nød til at rose din bio. Den er gennemført flot.
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
BelowZero Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2021
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BelowZero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2021 kl. 20:19
Tak Smile

Ja, det er LED bånd der sidder i rækker på tværs. Hvis du har mulighed for det, så lav endelig backlight. Det ser så meget federe ud.
Jeg har beskrevet det under beskrivelsen af min biograf. Men jeg kan nemt tage nogle billeder hvis du skal bruge det.

Mvh Claus
Til top
BoNJacobsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-December-2007
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BoNJacobsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2021 kl. 11:46
mange små biografer sælger plakater. Eksempelvis Odder.
Til top
BelowZero Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2021
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BelowZero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2021 kl. 11:49
Oprindeligt skrevet af BoNJacobsen BoNJacobsen skrev:

mange små biografer sælger plakater. Eksempelvis Odder.

Fedt. Det var jeg ikke klar over. Tak for info.

Mvh Claus
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2021 kl. 16:23
http://filmplakaten.com

Bond Cool



Redigeret af bbond - 02-Marts-2021 kl. 16:24
Til top
Ole N 84 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Februar-2017
Sted: da vinci parken
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole N 84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2021 kl. 13:11
Hej 


Der er mange fine plakater til salg på DBA og Gul og Gratis.

Hilsen Ole N 84  



Redigeret af Ole N 84 - 03-Marts-2021 kl. 13:15
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2021 kl. 11:38
Tak for de gode forslag.
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2021 kl. 16:39
moviemania.io har filmplakatbilleder i høj opløsning helt uden tekster på og ser umiddelbart ud til at være gratis. Så er det bare at få dem over på papir eller andet, har dog ikke selv prøvet det (endnu).
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu