|
filmplakater |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
kec2 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Marts-2021 kl. 19:02 |
Hej med jer.
Jeg skal bruge nogle filmplakater og vil høre og i kender nogle fede steder på nettet. På forhånd tak.
|
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
![]() |
|
BelowZero ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2021 Status: Offline Point: 52 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dem jeg har, kommer vist alle fra Amazon. Jeg bruger søgeteksten "movie poster double sided 27x40" på Google.
Der skal klippes lidt af i højden for at passe til de rammer jeg bruger.
Mvh Claus |
|
![]() |
|
kec2 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Tak.
Hvorfor double sided?
|
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
![]() |
|
BelowZero ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2021 Status: Offline Point: 52 |
Fordi jeg bruger bagbelyst plakater. Så er der tryk på begge sider, og så har man super kontrast.
De rammer jeg bruger kan åbnes forfra, og det er derfor meget let at skifte plakater.
|
|
![]() |
|
Fedt :-) Hvad bruger til belysning, LED-bånd?
Jeg bliver iøvrigt nød til at rose din bio. Den er gennemført flot.
|
|
|
|
![]() |
|
Tak
![]() Ja, det er LED bånd der sidder i rækker på tværs. Hvis du har mulighed for det, så lav endelig backlight. Det ser så meget federe ud. Jeg har beskrevet det under beskrivelsen af min biograf. Men jeg kan nemt tage nogle billeder hvis du skal bruge det. Mvh Claus
|
|
![]() |
|
BoNJacobsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-December-2007 Status: Offline Point: 26 |
mange små biografer sælger plakater. Eksempelvis Odder.
|
|
![]() |
|
Fedt. Det var jeg ikke klar over. Tak for info. Mvh Claus
|
|
![]() |
|
bbond ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
![]() |
|
Ole N 84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2017 Sted: da vinci parken Status: Offline Point: 56 |
Hej
Der er mange fine plakater til salg på DBA og Gul og Gratis. Hilsen Ole N 84 Redigeret af Ole N 84 - 03-Marts-2021 kl. 13:15 |
|
![]() |
|
Tak for de gode forslag.
|
|
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
moviemania.io har filmplakatbilleder i høj opløsning helt uden tekster på og ser umiddelbart ud til at være gratis. Så er det bare at få dem over på papir eller andet, har dog ikke selv prøvet det (endnu).
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |