|
Filmscener man bare må afspille på sit surround |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den her THX intro er jeg ret vild med! Eneste grund til at jeg har haft Indy and the Phantom Menace i afspilleren mange gange. |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Jeg har altid været tosset med vise den her sekvens fra Animatrix.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Hvis I er så vilde med dem, så kender I vel http://www.demo-world.eu Vælg trailer i topbarren, så vælger i 2D High Definition Trailers (der er også nogle under 3D, hvis I har skærmen til det). Under 2D trialers scoller I lidt ned, så kommer de forskellige DD, DTS og THX trailere, både med og uden HD-lyd. For at downloade dem, så tryk på tallene udfor dem. Dem der er delt op, skal I hente alle delene på, før I kan pakke dem ud.
Redigeret af Nagash - 16-Oktober-2012 kl. 15:48 |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Open range skydescenen.
Hurt locker ørkenscenen. Transformers 3 kapitel 17. Knowing flystyrt i starten , samt metro ulykken. Men det kommer an på hvad man vægter - masser af bas og surround . Eller god lydkvalitet. Open range har den vildeste dynamik |
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Den nye Star Trek film har et lækkert mix - dog en mager film. Ja, for ikke at nævne Prometheus, som i mine øre har årets bedste mix indtil videre..
Redigeret af Therien - 16-Oktober-2012 kl. 22:28 |
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
staalorm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
Hmmm synes der mangler "Saving private ryan" på listen, Scene fra omaha beach hvor de er på vej ind til land. Super scene.
|
|
![]() |
|
Therock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2011 Sted: Randers Status: Offline Point: 586 |
Ja det er også noget af det vildeste jeg har hørt dynamisk.. Shit det er godt mixet og indspillet... Specielt der hvor han skyder med hagl geværet... Og vil da også lige lufte den nye Rambo... Den trækker seriøst tænder ud..
|
|
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Cambridge CRX 120 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" | |
|
![]() |
|
kasperaaroee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2011 Status: Offline Point: 50 |
Årh havde helt glemt den her:
Star Wars Episode III - hvor der bliver råbt "Fire the emergency booster engines".. første gang jeg så den scene, fangede jeg remoten og så den yderligere 3-4 gange ;)
|
|
![]() |
|
hellum ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
Pearl Harbor, der hvor havnen bliver bombet af fly. Mener det er i starten. Den kan jeg huske fra gamle dage, der var godt med skrald på...
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
+1 for Open Range! Slutscenen med fuldt dynamikområde... Damn!
Starten i Toy Story 3 synes jeg faktisk også indeholder lidt af det hele. Disse trailere er også genialt demo materiale: http://forum.movie-list.com/forumdisplay.php?38-MKV-s&s=2629bd443fe004b597bcb333b10bb860 Dark Knight, Avengers og G.I. Joe er helt vilde :) En advarsel dog: Trailermixere er utroligt glade for bas - så det stiller krav til subs!
|
|
![]() |
|
LarsSB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
The New Master List of BASS in Movies with Frequency Charts:
http://www.avsforum.com/t/1333462/the-new-master-list-of-bass-in-movies-with-frequency-charts |
|
mvh Lars S
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |