|
Filmstriben |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
heth ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2012 Sted: Fårevejle Status: Offline Point: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 13:57 |
Hej.
Har lidt problemer når jeg streamer fra filmstiben. Billedet kører lidt i hug, det ses især når noget bevæger sig langsomt hen over skærmen. Der er nyeste driver til mit HD4000 og silverlight som jo anvendes til filmstriben er også af nyeste version. Refresh rate står til 50 HZ for at kunne matche afspilning af dvd'er. Har nu også prøvet at ændre den til 23 og 24 Hz uden at det heller hjælper. Har rodet lidt med nogle settings på tv'et (lg42") bla. under truemotion er der justering for judder og blur, heller ikke det hjælper særligt meget. Jeg ved er der også er mange ude i den store verden som har ligende problemer med netflix som jo også anvender silverlight. nb. Det er ikke min ISP forbindelse der er for langsom :-) Nogle der har nogle input til hvad jeg eller kan prøve. Er der nogle her som anvender silverlight basseret streaming, hvor det bare spiller? Tak, Henrik
|
|
![]() |
|
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu er jeg overhovedet ikke ekspert, men er det ikke bare dårlig komprimering af filmene? Altså filmstriben der sender i for dårlig kvalitet.
|
|
![]() |
|
heth ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2012 Sted: Fårevejle Status: Offline Point: 37 |
Vi kan godt blive enige om at det ikke er den bedste kvalitet, noget ringere end sd vil jeg mene, men det burde vel ikke give tearing
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Har lige set noget af det. Det er afsenderen der sender elendigt,passer forøvrigt meget god med udvalget:-)
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Ok, hvis i mener det kan jeg lige så godt lade være med at rode mere med det. Jeg undre mig bare lidt over at jeg ikke har læst eller hørt om andre der har ligende problemer.
Tak
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |