|
fin begynder projektor benq w1100 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
karsten86 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juni-2017 kl. 22:50 |
Benq W1100 projektor
kar kasse og kvittering købt ved hifiklubben Viborg D 6/1-12 pæren har kørt 155 timer og alle i eco mode der medfølger 72 tommer lærende nomane, fulde med ved køb af projektor 10 meter argon HDMI kabel en Vogel ophæng HBO 3200 skal afhentes, ved Viborg projektoren har lagt i sin kasse det sidste 1 år, men virker ganske godt karsten86 |
|
![]() |
|
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil da indlede med at byde Kr. 2400 og kan afhente i Viborg (Mandag - Onsdag)
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
karsten86 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
dit er byd er set, men ved ikke om jeg vil acceptere det, havde håbet på lidt mere afhentning i hverdag, kan blive lidt svært, da jeg arbejder om aftenen |
|
![]() |
|
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
Såfremt der er mulighed for det, kan jeg afhente i dagstimerne også. Da jeg arbejder i midtlylland, ikke langt fra Viborg... Samme dage...
Men hvad havde du så tænkt dig - jeg kan godt strække mig lidt.
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
jeg havde gerne set ca 3000 for det
|
|
![]() |
|
Hvad så med at mødes ved "halv skade" Kr. 2700,- afhentet.
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
laveste pris bliver 2800, ikke lavere
|
|
![]() |
|
Jamen - så siger vi Kr. 2800 med
Benq W1100 projektor Med kasse og kvittering 72 tommer lærende nomane 10 meter argon HDMI kabel en Vogel ophæng Og den fejler intet? Så kan jeg hente i den kommende uge... Vi kan aftale nærmere på PM
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
det er en aftale, vi aftaler lige i pm, vi kan tænde projektoren, når du kommer, sender lidt en tlf nr i pm, da jeg er på vej ud af døren
|
|
![]() |
|
Modtaget og så finder vi ud af afhentningen i Viborg.
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
Tak for handlen og projektoren er nu i vores lille hjem.
God handel med Karsten, som var omhyggelig med overdragelsen af delene.
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |